הדברה ברמת גן

הדברה ברמת גן כה חשובה כאשר מקום העבודה שלכם או עיר מגורכם מתרחשים לא פעם לצד מזיקים שונים; שכן אין חוויה מבהילה, מתסכלת או אפילו דוחה יותר מחרקים שהשתלטו על המטבח, המשרד או עשרות זבובונים שעברו להתגורר במקלחון.

עם אביה הדברות תהיו בטוחים שניתן להיפטר מהצרה באמינות ובסמכותיות גבוהה. אנו מתמחים בביצוע הדברה ירוקה במגוון שיטות מתקדמות ונדאג להגיע גם אליכם לביצוע הדברה במהירות ובהצלחה!

למה כל החרקים עליי?

מעופפים, זוחלים, מכרסמים, חרקים וטפילים הם יצורים שרובנו מעדיפים לשנוא. הם לא מתחשבים בשטחי המחייה שבנינו לעצמנו וגם לא בעובדה שאת המזון שלנו רכשנו בעבודה קשה. הם פולשים פנימה למטבח או המרפסת מתוך סדקים או בטיפוס על הקיר החיצוני, משתלטים על המדשאה בחצר ובכלל נדמה שרק אלינו הם בחרו להגיע. האם זה באמת ייתכן?

לאחר שנים של עשייה מקצועית וניסיון שצברנו בתחום ההדברות, ניתן לומר כי הסבירות שבית אחד יסבול ממזיקים פי כמה וכמה לעומת השכנים שלו, היא בהחלט גבוהה מאוד. מדוע בעצם? יש לכך מספר סיבות אפשריות:

  • סביבה לא מאורגנת, מסודרת ונקייה
  • גינה עם עשביה גבוהה וצמחיה לא מטופלת, ריבוי גרוטאות וחפצים
  • אחסון לא מספיק הרמטי או מסודר של מזון
  • נקודות של רטיבות ומים עומדים, כמו למשל ברז מטפטף במרפסת או צלוחיות עציצים שלא רוקנו
  • סדקים וחריצים סביב הבית, העדר רשתות
  • ריבוי פינות אפלוליות או בעלות גישה קשה, שאינן מתוחזקות באופן קבוע
  • פגר בעל חיים שלא התגלה ושוכן בסמוך (בגינה, בתוך הרעפים)
  • ועוד

ולכן – אם אתם מעוניינים לשמור על הבית נקי ממזיקים ולצמצם ככל האפשר את הופעתם, התחילו לטפל בכל הפערים שמאפשרים למזיקים למצוא אצלכם פינה נוחה לנוח, לאכול ולהתרבות. אם הבעיה עדיין נמשכת והמזיקים התרבו או חזרו, זה הזמן לשלוח אליכם הדברה ברמת גן שתטפל במפגע אחת ולתמיד.

הדברת ג'וקים ברמת גן

אחת הבעיות המעיקות ביותר במחייה האורבנית היא מקקים. רובנו נרתעים מהם בשל המראה, המהירות, חוסר האפשרות לצפות אותם (זה עף? זה מת?) וכמובן המשיכה הטבעית שלהם לפח ולביוב.

מקקים, או ליתר דיוק תיקנים הם אכן מטרד, אך קיימות כיום דרכים יעילות במיוחד לטפל בהם. אם הופיעו ג'וקים בביתכם, ניתן לטפל בהם באמצעות ריסוס, איבוק, מלכודות ג'ל רעילות ועוד. הדברה ברמת גן למקקים תיערך בהתאם לסוג התיקן המדויק ואמצעי ההדברה שהותאם לו.

הדברת מכרסמים ברמ"ג

התמודדות נוספת ונפוצה של תושבי העיר היא עם עכברים וחולדות. מכרסמים אלה נחשבים לנבונים במיוחד ומסוגלים להשתחל גם לפתחים ומעברים צרים במיוחד כדי להתגנב משם אל המזון הפתוח בשעת לילה מאוחרת. הטיפול במכרסמים לא כולל הריגה, אלא לכידה ושחרור בשטח פתוח.

יש לכך כמה סיבות, אחת מהן היא הרצון להימנע מפגר שמושך אליו עוד שלל מזיקים פוטנציאליים. השנייה היא המעבר לשיטות הדברה הומניות שאינן פוגעות בטבע ובחי.

הדברת נמלי אש בעיר רמת גן

צרה נוספת מגיעה לפרקים מכיוונן של נמלי האש. מדובר בנמלים קטנות ואדומות, המתנהלות בצורה אגרסיבית למדי ועלולות לנשוך במגע עם בני אדם. נשיכה זו כואבת ועלולה לגרום לאודם והתנפחות. נמלי האש מגיעות לחצרות ולגינות ולעתים גם לגני הילדים ושטח בית הספר. במטרה למנוע מהן לגרום לנזק (והרי מין זה נחשב כמזיק מאוד למאזן הסביבתי התקין), יש להזמין הדברה מקצועית.

חשוב להדגיש: כל ניסיון עצמאי להתמודד עם נמלי האש עלול להחריף את המתקפה מצידן. נמלים אלה חסינות לכל תרסיסי הנמלים בשוק ויש לטפל בהן באמצעות פיתיונות ג'ל או תרסיסים בהם רק מדביר מורשה רשאי להשתמש.

כיצד יודעים שהמדביר שלי אמין ומוסמך?

חיפשתם, יגעתם וסוף סוף מצאתם על הדברה ברמת גן המלצות מהללות. אבל האם באמת מדובר בבעל מקצוע טוב? הנה כמה מאפיינים שיעזרו לכם לזהות מקצוען אמיתי:

  • בעל תעודת מדביר מטעם המשרד להגנת הסביבה
  • בעל היתר לשימוש בחומרי הדברה מטעם משרד הבריאות
  • שואל שאלות רלוונטיות עוד בשיחת הטלפון ומשיב על שאלות בצורה עניינית
  • מתאם זמני הגעה ריאליים ומגיע למקום מיידית כאשר מדובר בבעיה מסוכנת (למשל נחש צפע שנמצא בתוך הבית)
  • פועל תחת אחריות מקצועית הכוללת את אפיון המזיק המדויק ובחירה בחומר הדברה המתאים, הוגנות, שקיפות ואחריות מלאה גם לתוצאות ההדברה עצמה.

כיצד מגלים אם יש אצלי מזיקים?

מזיקים מצליחים לשגשג הודות להיותם תבוניים ונבונים מאוד, מה שמאפשר להם שלא להתגלות ולעתים במשך הרבה מאוד זמן. אדם יכול להתגורר חיים שלמים לצד מקק שכלל לא ידע על קיומו ואולי ברגע זה ממש נחפר ליד ביתו קן נמלים עצום. ולכן העניין יטופל רק אם וכאשר נוכחות המזיק תתגלה. כיצד תדעו אם הוא שם? הנה הסימנים הנפוצים:

מכרסמים גללים מאחורי רהיטים צמודים לקירות כמו הספה, המזנון והמקרר. רעשי טיפוף מהגג בלילה, אריזות מזון אכולות או רהיטים מכורסמים. בדקו סדקים ופתחים כדי לאתר את נתיבי ההליכה של המכרסם.
מעופפים בדרך כלל מובחנים בקלות, אך במקרה ולא, צריך לחפש מקורות מים עומדים (כולל מצלוחית העציץ, קערת המים של חיית המחמד, רימות בארונות או פינות חשוכות ולחות.
חרקים כרסומים במזון ובחפצים המלווים בהופעת פירורים או נסורת, ריח רע וטחוב, אלרגיות מוגברות (הידעתם? אלרגיה לתיקנים היא עניין נפוץ מאוד) ולעתים רעש שניתן להבחין בו.
טפילים עקיצות על פלג הגוף התחתון (פשפשים) או בכל הגוף (יתושים), גירוד תדיר אצל חיית המחמד (פשפשים). לשלילת קרציות, מומלץ להביט לחלק הפנימי של אוזני הכלב, בתי השחי ובין אצבעות רגליו וכן להעביר אצבע מאחורי האוזניים שלכם ואת כפות הידיים על הרגליים.

זיהיתם מזיקים ודרושה לכם הדברה יעילה ומהירה?

אל תסמכו רק על הכתוב – בואו להתרשם מחוות הדעת שהשאירו לקוחות מרוצים וממתן השירות שלנו ברמת גן ובגוש דן בכלל. שיטות ההדברה הבטוחות, השירות האדיב והרמה המקצועית הבלתי מתפשרת הם אלו שהופכים אותנו לחברת ההדברה המומלצת בעיר. לתיאום והתייעצות חייגו אלינו עכשיו.

המידע בעמוד זה כמו בשאר עמודי אתר האינטרנט זה, הוא מידע ראשוני בלבד ואינו נועד לשמש או להחליף ייעוץ מקצועי. לכל שאלה, מומלץ לפנות לצוות המדבירים המוסמכים והמקצועניים של חברת אביה הדברות. כל תוצאה הנובעת מהסתמכות על המידע באתר, הינה באחריות הקורא או הקוראת בלבד.

הדברה ברמת גן סיכום בכותרות

רשיון מדביר מוסמך - 3151 - שלומי לוי, חתום על ידי ד"ר איריס אביעזר
דילוג לתוכן