לוכד נחשים בירושלים

חוויתם מפגש עם נחש? לוכד נחשים בירושלים יגיע אליכם לתפיסה ופינוי מהירים, תוך נקיטה ברמת המיומנות הגבוהה ביותר ומתן שירות אחראי ומקצועי בכל שלב.

מתי להזמין לוכד נחשים בירושלים?

בעוד שחלק מהאנשים חוששים ממיני חרקים ספציפיים כמו למשל ג'וקים או עכבישים, הפחד מנחשים הוא ככל הנראה קונצנזוס: המפגש עמו באופן פתאומי ובתוך סביבה סגורה מבהיל ביותר וישנו כמובן החשש שמדובר חלילה בזן ארסי שמסב איום פיזי.

מכיוון שעם נחשים אין כל דרך להתמודד בכלים עצמיים – גם בשל החוק שאוסר על הריגה ופגיעה בהם וגם בשל הסיכון הפוטנציאלי בקרב מינים ארסיים – בכל מקרה של חדירת נחש לשטח יש להזמין לוכד נחשים שיגיע אליכם במהירות האפשר, יבצע את הלכידה עם אמצעים מתאימים ויפנה אותו מהמקום בבטחה.

התמודדות עצמית עם הנחש לא מומלצת גם מהסיבות הבאות:

  • נחש שמרגיש מאוים בהכרח יתקוף בחזרה: תגובותיהם ומהירותם של הנחשים אינן צפויות ואתם עלולים לגלות בדיעבד שהוכשתם על ידי זן ארסי ומסוכן!
  • אם ניסיתם לגרש את הנחש ממקומו הנוכחי, הוא עלול להימלט לפינה סגורה וקשה הרבה יותר להגעה, מה שיעכב את האיתור והפינוי שלו.
  • נחש מת ימשוך כמות אדירה של מזיקים למקום, כך שהריגתו גם מהווה עבירה וגם גורמת במהירות לבעיה "מתגלגלת".

ראיתי נחש! מה לעשות? מדריך מהיר ופשוט:

  1. תפסו מרחק בטוח ויידעו את כל הסובבים להתרחק גם כן.
  2. צלמו את הנחש בתמונה ברורה ככל שתוכלו (השתמשו בזום להגדלה) ושלחו אותה אלינו כדי שנאבחן את הסוג ונצייד אתכם בהנחיות עד להגעתנו.
  3. הימנעו מכל ניסיון הטרדה או הפרעה לנחש – נחש לחוץ ועצבני עלול להחריף את הבעיה.
  4. הישארו בקשר עין עם הנחש ככל שתוכלו, כדי שניתן יהיה לכוון את הלוכד לנקודה שאליה חמק.

כך לוכד נחשים ירושלים יאתר ויסלק את הנחש

סריקת המבנה שבו דווח על נחש

הדבר הראשון שלוכד הנחשים שלנו יבצע הוא סריקה לאיתור הנחש. אם שמרתם עמו על קשר עין עד כה, יהיה קל לאתר אותו ולהתחיל בפעולות הלכידה. אך כל עוד הנחש חמק למקום מסתור לא ידוע, יש לחשוף את מיקומו בעזרת ניטור של מקומות מחבוא פוטנציאליים.

טיפול מניעתי מפני נחשים נוספים

יש מקרים שבהם הסריקה מסתיימת ללא תוצאות, מה שמלמד על נחש שברח. כך או כך, הלוכד ימליץ לכם על הצבת תיבות האכלה למכרסמים שמהווים את הטרף של הנחש והם למעשה הסיבה להופעתו.

לכידת הנחש

ברגע שהנחש אותר, לוכד הנחשים ישתמש בלוכדן מיוחד הכולל מוט ארוך עם תפסן ייעודי בקצה. בעזרת הלוכדן אפשר לתפוס את גוף הנחש באופן שנמנע מניסיונות ההכשה שלו ולהעבירו לכלוב מתאים.

פינוי מהמקום

שיחרור הנחש הוא בטבע וכפוף למשרד הטבע והגנים, לרוב השיחרור יהיה במקום רחוק שלא מהווה סכנה לתושבים ומטיילים כאשר האופציה השנייה היא מסירת הנחש (בעיקר במקרה של נחש ארסי) לגן החיות התנ"כי בעיר.

נחשים מסוכנים בירושלים – ממי באמת חייבים להיזהר?

מבין 41 מיני נחשים החיים בארצנו, 9 מינים מוגדרים כארסיים. שניים מהם – פתן שחור וצפע נפוצים גם בירושלים והסביבה ולכן הסבירות היא שנתקלתם בנחש שאיננו ארסי.

יחד עם זאת ולאור העלייה בפעולות ההברחה של מינים אקזוטיים מסוכנים לישראל שדווחו לאחרונה, אנו ממליצים בחום להימנע מלקיחת סיכונים – התקשרו אלינו לשיחת ייעוץ בחינם בכל שעה.

כיצד נראה פתן שחור?

צבעו שחור מוחלט וראשו מעט גדול מגופו.

כיצד נראה נחש צפע?

צבעו נע בין צהוב עד שחור ועל גופו מעוינים בגוון כהה יותר עם ראש משולש.

אנחנו זמינים לכם 24/7

אצלנו בחברת אביה הדברות תקבלו שירותי לוכד נחשים בירושלים מסביב לשעון ובהגעה מהירה לשטח עד שעה.

צוות הלוכדים שלנו מצויד בניסיון המקצועי הרחב ביותר מול כל מיני הנחשים בישראל ובפרט מול אלו שחיים ופועלים בירושלים והסביבה. אנו נזהה בקלות את סוג הנחש ונגיע ללכידתו המהירה והבטוחה, תוך מתן ליווי צמוד ואחראי שינחה אתכם כיצד לפעול עד ללכידה עצמה.

לקריאה ולדיווח על נחשים באזורכם צרו עמנו קשר כבר עכשיו – אנחנו כאן כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

המידע בעמוד זה כמו בשאר עמודי אתר האינטרנט זה, הוא מידע ראשוני בלבד ואינו נועד לשמש או להחליף ייעוץ מקצועי. לכל שאלה, מומלץ לפנות לצוות המדבירים המוסמכים והמקצועניים של חברת אביה הדברות. כל תוצאה הנובעת מהסתמכות על המידע באתר, הינה באחריות הקורא או הקוראת בלבד.

לוכד נחשים בירושלים סיכום בכותרות

רשיון מדביר מוסמך - 3151 - שלומי לוי, חתום על ידי ד"ר איריס אביעזר
דילוג לתוכן