הדברה בירושלים והסביבה

הדברה בירושלים מטבע הדברים מבוצעת בתדירות גבוהה בשל גודלה וצפיפותה של העיר, אך גם בשל קרבתה לחורש הטבעי שמקיף את הסביבה. אביה בקרת מזיקים מלווה את תושבי ירושלים כבר 18 שנים ומסייעת להם להיפטר מכל סוגי המזיקים, תוך זמן קצר מרגע הקריאה.

איך מטפלים במזיקים בבית כאן ועכשיו?

קיימות מספר דרכים שונות להדביר מזיקים, כל דרך תתאים לסוג שונה של מזיק או לאופן שבו הוא מופיע. שיטת ההדברה המקובלת ביותר כיום בבתים ובחנויות היא הדברה ירוקה, המכוונת לפגיעה במזיק בלבד ואינה פוגעת באדם, הסביבה או יתר היצורים החיים בסביבה.

הדברה ירוקה משתמשת בחומרים כימיים במינון רעלים נמוך בלבד, בתכשירים אורגניים ופתרונות שאינם מבוססי כימיקלים כמו למשל מלכודות או שימוש בטורפים הטבעיים של אותו מזיק ספציפי (הדברה ביולוגית).

חברת אביה בקרת מזיקים המתמחה בכל סוגי ההדברה, תשמח לבצע אצלכם פעולות הדברה מתאימות עד למיגור מוחלט של המזיק. אנו מטפלים גם במקרים קשים של התפרצויות ויודעים כיצד להעניק פתרון ייחודי לכל מצב קיים. להזמנת הדברה חייגו ונגיע אליכם תוך שעה.

ריסוס לבית בירושלים

אחת הדרכים הטובות והמיידיות ביותר לפעול נגד חרקים וטפילים בעיקר, היא באמצעות ריסוס. בשוק קיימים עשרות סוגים של תרסיסים, כאשר המקצועיים שבהם נמכרים למדבירים מורשים בלבד בשל מינון הרעילות שהם מכילים.

הריסוס איננו מתפקד רק כהדברה מידית, כלומר כאמצעי קטילה מהיר למזיקים כמו ג'וקים למשל, אלא בעיקר כפתרון מניעתי מפני הופעתם של תיקנים שונים, נמלים, טרמיטים, פשפשים, קרציות ועוד.

וכך כאשר המדביר משלים את עבודתו ומרסס את כל המקום, הופעת המזיקים הולכת ומצטמצמת, עד שתיעלם לפרק זמן של כשנה-שנתיים בהתאם למעקב אחר הוראות נוספות מהמדביר לשמירה על ניקיון וסדר בבית.

איך מכינים את הבית לריסוס?

1. מסדרים את הבית

קודם מסדרים: מרימים חפצים וצעצועים מהרצפה ומרחיקים רהיטים מהפנלים בבית

2. העברת תכולת החדרים ואזורי הבית לארונות סגורים

רצוי להעביר את כל התכולה בחדר שירוסס לחדר אחר או לארונות סגורים היטב. יש לכסות רהיטים גדולים שלא ניתן להוציא.

אם הריסוס מתרחש בארונות מסוימים, יש לרוקן אותם ולהעביר את התכולה למקום אחר באופן זמני.

אם הריסוס מבוצע במטבח, יש לפנות את אריזות המזון וכלי האוכל מכל הארונות והמגירות.

3. יציאה מהבית למשך שעה עד 3 שעות

יוצאים מהבית לפרק זמן של שעה עד שלוש, תלוי בהנחיות המדביר המדויקות (יכול להיות מצבים בהם פרק הזמן יהיה ארוך יותר לדוגמה במקרה של כלבים או תינוקות).

איך מוצאים מדביר בירושלים שאפשר לסמוך עליו?

מכיוון שהדברה משתמשת בחומרים שאינם נמכרים לצרכן הפרטי ונערכת מול מזיקים שעלולים לפגוע בחומר ובאדם, נדרשת מומחיות והסמכה מתאימה כדי להתמודד עמם בהצלחה.

זוהי הסיבה שבחיפושים אחר מדביר מומלץ בירושלים, חשוב מאוד לוודא שמי שאתם מעוניינים לעבוד איתו רכש את הסמכתו כמדביר במוסד לימודים מתאים, צבר את כל המידע הרלוונטי לבטיחות ההדברה ומהלכה וקיבל לאחר מכן תעודת מדביר מטעם המשרד להגנת הטבע והסביבה.

מעבר להשכלה האישית של אותו מדביר מוסמך, מומלץ להתרשם גם מהגישה האישית, הזמינות ומתן השירות שלו דרך המלצות וביקורות קודמות.

מכיוון שאביה בקרת מזיקים פועלת אך ורק מול מדבירים מורשים שצברו ידע וניסיון בטיפול מול מזיקים שונים, תוכלו להיות בטוחים שתקבלו מאיתנו עבודה מלאה ואיכותית, תוך התחשבות בלקוחותינו ופעילות ברגישות ובכבוד כלפי כל אדם וכל חיה.

שירותי הדברה בירושלים

כעיר גדולה, מרכזית ומגוונת, מכילה ירושלים כמעט את כל סוגי המזיקים הארצישראליים הנפוצים ולכן ערוכה להדברתם במספר רב של שיטות וכלים.

הדברה ירוקה לעסקים ומוסדות חינוך

בתי עסק ובתי חינוך נחשבים לתחום רגיש שמצריך מיומנות גבוהה וזאת במטרה ליישם את פעולות ההדברה הירוקה בהצלחה ולהותיר את המקום במקביל ללא התפרצויות חוזרות או משניות של מזיקים.

מכיוון שמקומות מהסוג הזה אינם יכולים להישאר סגורים עקב פעולות הדברה ונדרשים לפתרונות מידיים תוך שמירה מוחלטת על בריאות הנוכחים, אנו מעניקים שירות אישי למוסדות הכולל הדברה, ניטור ומניעה שוטפת אחת לחודש. ניתן לפנות אלינו בנושא בכל עת ונשמח לצרף אתכם למעגל העסקים המקבל מאיתנו את השירות.

לוכד נחשים

בירושלים והסביבה ניתן למצוא מגוון גדול של נחשים, לשמחתנו מרביתם אינם ארסיים ולא מזיקים כלל. כידוע, נחשים הם חיה מוגנת והריגתם נחשבת לעבירה פלילית ולכן רק מדביר מוסמך רשאי ללכוד אותם ולסלקם מהמקום.

ראיתם נחש? אל תתקרבו אליו ותנסו להסתכן בזיהוי הסוג המדויק! עמדו ממקום בטוח, צלמו אותו ושלחו אלינו. אנחנו נגיע אליכם מידית ללכידה בטוחה ומיומנת.

לוכד עכברים

גם עכבר שגורש מהמקום עלול לחזור אליו ולכן לא די בפעולות עצמאיות ויש צורך בקריאה ללוכד מתאים. הלוכד יוכל לתפוס את העכבר בקלות ובמהירות תוך שימוש בסוגים שונים של מלכודות, אותן מציבים בנתיבי ההליכה של העכברים עם פיתיונות מתאימים.

הדברת דבורים

להבדיל ממעופפים אחרים, את הדבורים אסור להדביר בשל חשיבותן האקולוגית. יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מהמטרד והסיכון שהן מכילות בהופעתן ולכן מדביר בירושלים בעל הסמכה מתאימה יעתיק את קן הדבורים למקום חדש.

הדברת פשפשים

רבים מבלבלים בינם לבין הפרעושים, שמשתמשים בחיות המחמד כפונדקאים ועלולים להעביר מחלות דרך עקיצות ברגליים. הפשפשים לעומתם עוקצים בכל הגוף ומהווים מטרד חמור שמצריך מומחה הדברה בירושלים ולא פחות.

הדברת פשפש המיטה

אחד המזיקים הקשים ביותר להדברה, בשל חדירתו לכלי המיטה ולחריצים זעירים ביותר הנמצאים בה. כדי למגר את פשפש המיטה נדרש שימוש במספר אמצעים וייתכן שיבוצע גם יותר מסבב הדברה אחד. כך או כך, אביה בקרת מזיקים היא הכתובת הנכונה והמנוסה ביותר בהדברה מהסוג הזה.

הדברת נמלים

בישראל קיימים מגוון מיני נמלים, חלקן ניתנות לריסוס ביתי פשוט ואחרות רק מוסיפות להתפשט ככל שמנסים להדביר אותן.

אחת הקבוצות המוכרות בנושא היא נמלי האש (נמלה אדומה), שתוקפות ועוקצות ברגע שמנסים לרסס אותן עצמאית. ולכן הדברה בירושלים נגד נמלים תתמקד גם בפיזור גרגירים רעילים ובפיתיונות שיחסלו את האוכלוסייה שמקננת במקום.

הדברת טרמיטים

התפרצות קשה של טרמיטים עלולה לגרום לכל פריטי העץ בבית, כולל דלתות, משקופים, מדרגות ופרקטים להתפורר לאבק ממש. בשל הנזק החמור שהם מחוללים ומורכבות ההדברה (לרוב בקידוח במרצפות הבית כדי למצוא את הקן), נדרש בעל מקצוע מיומן ומנוסה מאוד.

מדביר צרעות

צרעות נמשכות לתנאי לחות ולכן ברז מטפטף בגינה, מי מזגן וגם השארת מים עומדים מושכים אותן למקום. הדברה בירושלים תתמודד עם הצרעות בדרך של הריסת מבנה הקן וחיסול המלכה והכוונת הלקוחות לפעולות למניעת הופעתן מחדש מכאן והלאה.

הדברה בירושלים והסביבה מבעלי ניסיון מקצועי של למעלה מ- 18 שנה

אם נחשפתם למטרד, לנזקים או סיכון כתוצאה מהופעתו של מזיק כלשהו, אנו נגיע אליכם במהירות לאיתור, לכידה והדברה מוצלחת. השירות שלנו ניתן בפריסה ארצית. אז אם דרוש לכם מדביר בירושלים והסביבה, כולל ביישובים הסמוכים בית שמש, מבשרת ציון, מעלה אדומים, אבו גוש, מוצא, שורש ויתר יישובי וקיבוצי הסביבה. צרו קשר עכשיו ואחד מהמדברים המקצוענים שלנו יהיה בדרך אליכם.

המידע בעמוד זה כמו בשאר עמודי אתר האינטרנט זה, הוא מידע ראשוני בלבד ואינו נועד לשמש או להחליף ייעוץ מקצועי. לכל שאלה, מומלץ לפנות לצוות המדבירים המוסמכים והמקצועניים של חברת אביה הדברות. כל תוצאה הנובעת מהסתמכות על המידע באתר, הינה באחריות הקורא או הקוראת בלבד.

הדברה בירושלים והסביבה סיכום בכותרות

רשיון מדביר מוסמך - 3151 - שלומי לוי, חתום על ידי ד"ר איריס אביעזר
דילוג לתוכן