הדברה בכפר סבא

מדביר בכפר סבא או צוות מדבירים זו חברת אביה הדברות אשר תספק לכם פתרונות הדברה מתקדמים, באישור משרד הבריאות ובאחריות מלאה לביצוע ההדברה לכל כתובת בעיר ובסביבה.

הדברה בכפר סבא לכל סוגי המזיקים

העיר כפר סבא משלבת בין בנייה רוויה, בתים צמודי קרקע ואזורי תעשיה ומסחר רבים. סביבה נמצאים שטחים ירוקים רבים, מטעים ופרדסים – כל אלה מושכים מזיקים מגוונים המחפשים אחר מים ומזון בתנאי לחות טובים ועם המון מקומות מסתור.

בשל גודלה של העיר והעובדה שהיא מכילה כיום שכונות מגורים וותיקות לצד בנייה מודרנית ומתפתחת, חלק גדול מהתושבים סובלים מבעיות מזיקים כמו תיקנים, נמלים, טרמיטים, מכרסמים, מעופפים כמו זבובים ויתושים ולעתים גם זוחלים שונים שמוצאים את דרכם פנימה מהשדות.

על פניו, כל תושב יכול להשתמש באמצעים ביתיים כדי להדביר מזיקים שמצא בביתו: את הנמלים והתיקנים אפשר לרסס עם קוטל מתאים ובנוגע למכרסמים, אפשר לרכוש מלכודות ממגוון סוגים כדי להיפטר מהם בהצלחה.

אלא שפתרונות אלה זמניים בלבד, כך שבהעדר פעולות מניעה לטווח הארוך הבעיה צפויה לחזור וייתכן שגם בהתפרצות עוצמתית וקשה יותר.

מתי יבוצע ריסוס בכפר סבא?

כיום מזיקים רבים מטופלים בריסוס, המהווה אמצעי מניעתי יעיל לאורך זמן. אם מדובר במזיקים שנמצאים בשטח ממש עכשיו, מדביר בכפר סבא יוכל למגר אותם בשיטות מתאימות לאותו סוג מזיק ולאחר מכן לרסס את השטח, בכדי להימנע מהופעתם החוזרת.

לפניכם סוגי המזיקים הנפוצים ביותר בהם נטפל בריסוס:

  • תיקנים
  • נמלים
  • חרקי מזון כמו חדקונית האורז, נובר הלחם, חיפושית הטבק ועוד
  • נדלים
  • טפילים שונים כמו פרעושים וקרציות

התרסיסים השונים נמנים עם קבוצת החומרים המשתייכת לגישת ההדברה הירוקה, בהם מינון הרעלים נמוך כדי למנוע פגיעה בבריאות האדם והסביבה ואין צורך לעזוב את הבית למעבר לשעה או שעתיים, בהתאם לסוג החומר בו השתמש המדביר.

לוכד עכברים בכ"ס

אחת הבעיות המרכזיות ביותר שעמה מתמודדים תושבי העיר בשנים האחרונות היא העכברים. הם מגיעים למקומות המגורים מהשדות הפתוחים בחיפוש אחר מזון ומותירים אחריהם נזק, זוהמה וגם בהלה בקרב כל אדם שנתקל בהם.

יחד עם זאת, ניתן לטפל בהם יחסית בקלות דרך מלכודות כלוב שלוכדות את העכברים ללא פגיעה (הדברה הומנית), כך שניתן לשחרר אותם לאחר מכן במקום פתוח ורחוק. אם מדובר במכת עכברים קשה מאוד שמסבה מפגע תברואתי כבד בשכונה שלמה או באזור החנויות, קיימת האפשרות להשתמש ברעלים מיוחדים, באזורים אליהם מגיעים העכברים ושאינם חשופים לציבור.

הרחקת יונים בעיר

מזיק שני במספר ולא פחות מרכזי הוא היונים. עם השנים למדו היונים כיצד להתגורר ולקנן לצד האדם באין מפריע, כאשר חלקן לא בוחלות גם בנחיתה על הדוקרנים ואינן נבהלות בקלות מהדחלילים דמויי ציפורי הטרף שנועדו להרחיק אותן.

כיום חלק גדול ממשימתו של כל מדביר בכפר סבא, היא להגיש לתושבים את מיטב הפתרונות להרחקת יונים וטיפול במפגעים שנוצרו בעקבותיהן כמו כיני היונים ופגרי יונים. פתרונות אלה מותאמים באופן אישי לכל מבנה ולאנשיו ומבוססים בצורה מעמיקה מאוד על הניסיון והידע של המדביר, כך שחשוב לבחור מקצוען אמיתי למלאכה.

לשירות הרחקת יונים בכפר סבא, הקליקו למעבר לעמוד הרלוונטי.

מדביר בכפר סבא להדברה תקופתית

סוג נוסף של צורך הולך וגובר בשטח, הוא ביצוע הדברה מונעת לקראת חודשי הקיץ, בהם כידוע צצים שלל המזיקים ומשגשגים. הדברה מונעת מבוצעת בקרב שלושה סוגים עיקריים של לקוחות:

  • הדברה לקהל העסקי, במפעלים, חנויות ומשרדים.
  • הדברה לבעלי בתים פרטיים עם גינה.
  • הדברה מול וועדי בתים וחברות ניהול כחלק מתחזוקת בניין המגורים.

למרות שההמלצה הכללית היא לבצע הדברה בכפר סבא אחת לשנה, יש לזכור כי במקרים ספציפיים תידרש הדברה תדירה יותר. מסעדות למשל, המחויבות גם לתקני תברואה על פי חוק, יודברו אחת לחודשיים, בעוד שבמשרדים עם עיסוק מוגבר בחומרים כמו עץ או נייר מומלץ לבצע הדברה כל רבעון.

ומה לגבי בתי המגורים? כאן הדבר תלוי מאוד בהמלצתו הספציפית של המדביר: אם אין בעיות מיוחדות כמו למשל פגמים בצנרת, רטיבות או כמות גבוהה מאוד של מוצרי מזון מאוחסנים, ניתן לבצע הדברה שנתית ורצוי במהלך אפריל-מאי.

אם מדובר במבנה ישן המכיל ליקויים או חשיפה גבוהה לאלמנטים שאליהם נמשכים סוגים ספציפיים של מזיקים, ייתכן שצריך להדביר אחת לחצי שנה.

איך נמנעים ממזיקים? מספר טיפים ממדביר בכפר סבא

שלושת המרכיבים העיקריים שהמזיקים מחפשים הם: מזון, לחות ומקומות מסתור. ולכן אם תצמצמו את התנאים הללו, סביר להניח שהמזיקים פשוט יעדיפו מקום אחר. אז איך עושים זאת? הנה מספר טיפים:

  1. שומרים על סדר וניקיון בבית, בדגש על המטבח.
  2. מרוקנים את הזבל מידי יום.
  3. עוברים לכיבוס כל פריט אפשרי בטמפרטורה של 60 מעלות לפחות.
  4. מטפלים בהקדם בליקויים במבנה כמו בעיות איטום, רטיבות ופגמים בצנרת.
  5. שומרים על גינה נקייה ומסודרת, ללא גרוטאות, מערומים ודשא גבוה.
  6. אוורור קבוע של הבית או מיזוג בטמפרטורה קרירה.
  7. הפחתת לחות במקומות כמו המקלחת, המרתף ועליית הגג.
  8. התקנת רשתות לחלונות וסף פלסטיק לתחתית הדלתות.
  9. נשארים ערניים ובעלי מהירות תגובה לכל הופעת מזיקים בבית, סביבו ואצל השכנים.

דרוש לכם מדביר מקצועי, מהיר ואמין? דברו איתנו!

אביה הדברות נמנית עם חברות ההדברה המקצועיות והוותיקות ביותר בישראל, הפועלת בפריסה ארצית ומגיעה גם לקריאות חירום 24/7. הניסיון והמיומנות שלנו מול כל סוגי המזיקים תסייע לכם להתמודד בקלות עם כל בעיה ולהיפטר ממנה לחלוטין. אתם מוזמנים לחייג אלינו בכל בעיה.

שאלות ותשובות בנושא הדברה בכפר סבא

חברתנו מבצעת ריסוס לדירה ולגינה כהדברה תקופתית מונעת או במקרה של מזיקים בבית, שירותי לכידה והרחקה דחופים 24/7, פינוי למזיקים ופגרים כולל חיטוי, פעולות ניטור, אבחון והתקנת אמצעי הרחקה ומלכודות, פיזור פיתיונות בשטח נגוע ועוד. השירות שלנו ניתן ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים מכל סוג ובכל גודל.

רוב ההדברות נעות בטווח של 330 ל- 1,200 ₪. אנו מתגאים במערך השירות האיכותי שלנו ומעניקים 25% הנחה לנכי צה"ל ו-50% הנחה לניצולי שואה בעיר בכל פעולת הדברה. צרו עמנו קשר ונספק לכם מענה מקצועי מקיף בנוגע לכל צורך ולכל בעיית מזיקים בכפר סבא והסביבה.

בהחלט! אתם מוזמנים להתרשם ממה שחושבים עלינו הלקוחות, בסקירות השירות המתפרסמות בעמוד הראשי באתר, ובעמוד אודות חברת ההדברות שלנו. ההמלצות עלינו ארוכות וחמות, אותנטיות בלבד וללא עריכה, שכן אנו שואפים לכנות ואותנטיות המשקפות את מוסר השירות מטעמנו.

צוות המדבירים המוסמך שלנו בעל ניסיון מצטבר של מעל 40 שנים, מה שהופך אותנו לחברה שחוותה על בשרה שינויים, פיתוחים, תוספת נהלים ותקנים בתחום ההדברה ועל פני רצף שנים גדול במיוחד. כל אלה מסייעים לבקיאות והמיומנות המקצועית שלנו בתחום ומאפשרים לכם לקבל שירותי הדברה בטוחים ויעילים, בסטנדרט הגבוה ביותר.

המידע בעמוד זה כמו בשאר עמודי אתר האינטרנט זה, הוא מידע ראשוני בלבד ואינו נועד לשמש או להחליף ייעוץ מקצועי. לכל שאלה, מומלץ לפנות לצוות המדבירים המוסמכים והמקצועניים של חברת אביה הדברות. כל תוצאה הנובעת מהסתמכות על המידע באתר, הינה באחריות הקורא או הקוראת בלבד.

הדברה בכפר סבא סיכום בכותרות

רשיון מדביר מוסמך - 3151 - שלומי לוי, חתום על ידי ד"ר איריס אביעזר
דילוג לתוכן