הדברת חולדות בחצר

הדברת חולדות בחצר ובגינה תתרחש כאשר אותרה חולדה בודדת או אם מדובר במכת חולדות שתקפה אתכם. כך או כך, נגיע אליכם בהקדם לטיפול מקצועי בשיטות המתקדמות ביותר.

מתי תבוצע הדברת חולדות בחצר?

המחייה הטיפוסית של החולדות סמוך לאדם, לימדה אותן כיצד להתנהל בחצר שלכם באופן מתוחכם ביותר כדי לשגשג ולהתפתח: הן מתגנבות בשקט, רגישות לכל סימן לסכנה ומאותתות עליו לבני מינן, מה שמקשה מאוד על הזיהוי שלהן בשלבים מוקדמים.

ככל שהאוכלוסייה הולכת וגדלה, כך גם החצר יוצאת משליטה: חוטי חשמל ותקשורת נפגעים, המשקופים והדלתות מכורסמים ונהרסים, המחסן מתמלא בגללים ובשתן בעלי ריח איום ונורא, האדמה נחפרה וחלק הצמחים נעקרו, מזיקים נוספים כמו נחשים ומקקים מגיעים למקום ועוד.

ולכן כבר ברגע שזיהיתם חולדה או את סימניה בחצר – עליכם לחייג למדביר מוסמך לאבחון ולטיפול מקיף בבעיה.

מקומות אפשריים בהם תתרחש הדברת חולדות בגינה ובחצר

בדומה למזיקים אחרים, החולדות מעדיפות קודם את הסביבה החיצונית ויכנסו פנימה רק אם אין בה מספיק מקורות מזון ומסתור.

בחצר או הגינה שלכם, הן יחפשו אחר פחים, ביובים, שאריות מזון אנושי, מקורות מים כמו הטפטפות או שלוליות הבוץ מהגשם, גרוטאות ורהיטים, המחסן או ריהוט הגן וגם צמחייה גבוהה – כל אלה מאפשרים להן להתקיים בנחת ובביטחון יחסי לאורך זמן.

בשל המקומות הרבים שבהן חולדות עלולות להימצא, הדברתן עשויה להתרחש במספר אזורים ולא רק בנקודה שבה נמצאה חולדה בודדת.

מדביר מטעמנו יגיע אל השטח כדי לאתר בו סימנים למחיית החולדות ולקבוע את כל האזורים בהם יש צורך בהדברה. לא פעם נגלה שהחולדות נמצאות על גג הרעפים במקביל לשטחי החצר, שורצות בביוב סביב הבית אך גם בפח הצפרדע הסמוך, נמצאות בקרטוניה במקביל לשטח התפעולי ועוד.

כל אלה מצדיקים פעולות הדברה גורפות ונרחבות בשטח גדול ככל האפשר, כדי למנוע את התפתחות והתרבות החולדות הקיימות ולנטרל את הופעתן החוזרת לאורך זמן.

כיצד תבוצע הדברת חולדות בשטח החיצוני שלכם?

בשטחים סגורים כמו הבית או המשרד, מתמקדים במלכודות לחולדות, אותן פורסים באופן טבעתי סביב המבנה וסביב השטחים המובילים אליו. אך כאשר מדובר בחצר פתוחה וגדולה, ניתן לשקול גם הדברת חולדות ברעל.

שיטה זו מיושמת באמצעות תיבות האכלה ייעודיות ובתוכן רעל. כאשר החולדות אוכלות ממנו, הן יחוו תמותה בתוך מספר ימים ובכך כמות האוכלוסייה הקיימת תצטמצם במהירות.

תיבות אלה מגיעות עם פתח קטן אליו החולדות יכולות להשתחל, מה שמונע מבעלי חיים אחרים כולל חיות המחמד בבית או ילדים קטנים להגיע למזון המורעל.

מדביר חולדות מטעמנו יפרוס את תיבות ההאכלה באופן טבעתי בדומה למלכודות הרגילות, אך תוך כדי קיבוען לאדמה והסתרתן החלקית, כדי למנוע כל גישה או מגע וחשיפה לסביבה. לאחר הפריסה, תקבלו מאיתנו רשימה מדויקת של מיקום התיבות כדי שתוכלו להישאר במעקב לגביהן ולהחליף אותן/ את הפיתיון שבתוכן בהמשך אם יש צורך.

ואם מצאתי חולדה מתה מחוץ לבית?

כל עוד נעשה שימוש ברעלים להדברת החולדות, לא באמת ניתן לשלוט במקומות התמותה שלהן ולכן פגרי החולדות עשויים להתגלות בחצר או במערכות הבית שאליהן הגיעו, כמו הגג או צנרת המים הביתית.

לכן לאחר ביצוע ההדברה חשוב שתקבלו שירות המשך של פינוי פגרים, שיאתר את הפגרים הקיימים, יסלק אותם מיידית ויחטא את המקום. חשוב שתדעו שככל שהפגר נותר במקום, הוא עלול להפיץ מחלות והריח שלו ימשוך לחצר מזיקים נוספים במהירות הבזק.

החולדות מתרוצצות לכם בחצר? יש לנו פתרון שעובד ב-100%

אם מופיעות חולדות פעם אחר פעם בחצר שלכם, גיליתם בגינה גללים וסימני שתן חשודים או שהמלכודות שהצבתם לא עוזרות – לנו בחברת אביה הדברות יש את כל האמצעים המקצועיים והטובים ביותר לפתור לכם את הבעיה אחת ולתמיד.

אנחנו מזמינים אתכם לשוחח איתנו בכל שלב ולקבל מענה מקצועי ואדיב. חברתנו ערוכה גם לקריאות דחופות ללכידת חולדות 24/7 ותשמח לסייע לכם להשיב את החצר לקדמותה ולהגן עליה מפלישה חוזרת.

המידע בעמוד זה כמו בשאר עמודי אתר האינטרנט זה, הוא מידע ראשוני בלבד ואינו נועד לשמש או להחליף ייעוץ מקצועי. לכל שאלה, מומלץ לפנות לצוות המדבירים המוסמכים והמקצועניים של חברת אביה הדברות. כל תוצאה הנובעת מהסתמכות על המידע באתר, הינה באחריות הקורא או הקוראת בלבד.

הדברת חולדות בחצר סיכום בכותרות

רשיון מדביר מוסמך - 3151 - שלומי לוי, חתום על ידי ד"ר איריס אביעזר
דילוג לתוכן