שירותי הדברה לעסקים

שירותי הדברה לעסקים מתרחשים הן במצב של חשיפת מזיקים בבית העסק והן באופן מניעתי, על מנת לדחות את הופעתם עוד לפני שהתרחשה.

אז מיהם המזיקים שאתם עלולים לפגוש בבית העסק שלכם ובאילו דרכים ניפטר מהם?

הדברה לעסקים – שירות שאסור לוותר עליו

אם יש לכם חנות, משרד או אפילו מחסן ומלאי של סחורה, אתם בוודאי כבר יודעים כמה חשוב להגן עליהם מפני סוגים שונים של מזיקים. לא מדובר בחרקים "תמימים" שפוגמים בחוויית העבודה או השירות במקום, אלא זוחלים, חרקים, מעופפים וטפילים שעלולים להזיק לאדם וכמובן לסחורה שלכם באופן אנוש.

נוסף לנזק הכלכלי האדיר שעלול להיגרם בהופעתם, המזיקים פוגמים גם בתדמית שלכם בעיני הלקוחות. די בעכבר שחדר בטעות לשטח המסעדה או חלילה קן צרעות שהוקם מחוץ לאדן החלון של המשרד כדי להטריד ואפילו לסכן את חיי הלקוחות ולגרוע מהמוניטין.

הכירו את סוגי המזיקים הנפוצים בעסק

אז מיהם אותם מזיקים שחשוב לטפל בהם? בטבלה שלפניכם מופיעים מספר מזיקים נפוצים והמקומות שבהם אתם צפויים לגלות אותם:

סוג המזיק ממה ניזון והיכן נמצא?
עכברים עכברים יכולים להשתחל לחורים קטנטנים בכל קיר ולקנן בתוכו. בלילה הם יוצאים ממחבואם כדי לאכול מוצרי מזון רבים ולכרסם רהיטים, חפצים, קרטונים ועוד.
חולדות הן נמצאות בתוך חלל הגג ובתוך המרזב ותעלות המיזוג, מגיחות מתוך הביוב וחוגגות בקרטוניה, המטבח וסביב פחי האשפה.
תיקן גרמני סוג זה של תיקן (קטן, צבעו חום בהיר) נמשך למוצרים חשמליים המפיקים חום. חפשו אותו מתחת לתנור, בתוך וליד התמי 4 ומכונת הקפה במשרד.
תיקן אמריקאי זהו המקק המפורסם והאימתני שמוכר לכולנו, נמשך למקומות לחים ומעופשים וניזון מכל חומר אורגני הנקרה בדרכו.
זבובונים שני סוגי הזבובונים הנפוצים הם יתוש העש שמגיח מהביוב ופתחי הניקוז וניזון מכל חומר אורגני שלא סולק כראוי וזבוב הפירות, שניזון ממוצרי מזון מרקיבים, פסולת הפחים ופירות שנותרו מחוץ למקרר.
חרקי מזון זוהי סדרה מגוונת של חרקים קטנטנים שחודרים לתוך אריזות כמו קטניות, עוגיות, פיצוחים, קמחים, שוקולד ועוד.

כיצד נמנעים מהופעת מזיקים בעסק שלי?

הנה צעדים פשוטים שיסייעו לכם לצמצם את הופעתם בבית העסק:

  • שמרו על הסדר והניקיון, שטפו את הרצפה ונקו משטחים לפחות אחת לשבוע.
  • סלקו פסולת וגרוטאות ורוקנו את הפחים מידי יום.
  • שמרו על סביבת אחסון קרירה ומוארת.
  • טפלו בליקויים במבנה כמו ברז דולף, מזגן מטפטף, ביוב סתום, קיר סדוק וכו'.
  • הישארו ערניים להופעת מזיקים בעסק וקראו למדביר עם כל חשד.

מי מספק שירותי הדברה לעסקים?

כדי שהעסק שלכם יזכה למעטפת הגנה יעילה לאורך כל השנה, עליכם לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מדביר מוסמך, בעל רישיון להדברת מבנים ובשטח פתוח (דרגת רישוי בינונית) ומעלה.

מדביר זה מתמחה בין היתר בהדברה לעסקים ופעולות ההדברה יבוצעו מצידו בתדירות שבין חודש לשלושה חודשים בעסקים לממכר מזון ומלאי. בבתי עסק כמו משרדים או חנויות ציוד (למשל חנות טלפונים, חנות צעצועים, מוסך וכו'), תבוצע הדברה שנתית.

המדביר אחראי בין היתר להנחות את בעל העסק בנוגע לחומרי ההדברה המדויקים, רמת החשיפה למזיקים פוטנציאליים ופריסת טבעות הגנה בבית העסק ומחוצה לו, על ידי אמצעי הרחקה ומלכודות מתאימות.

וכך אם חלילה חדר מזיק מסוים לשטח או שהעסק הותקף בקהילת מזיקים שלמה (למשל משפחה של חולדות בחדר הפחים), המדביר שלכם יהווה את הכתובת לנושא ועליו להגיע אליכם מיד כדי לטפל בבעיה.

שיטות הדברה אפשריות לעסקים

כל עסק ניחן במאפיינים שונים מאחרים ולכן גם גישת ההדברה עצמה תותאם לו באופן אישי:

הדברה ירוקה

השיטה המרכזית שבאה לידי ביטוי במסגרת שירותי הדברה לעסקים. הדברה זו עושה שימוש בחומרים בעלי רמת רעילות נמוכה בלבד (עד 0.5% בדרך כלל), שאיננה מזיקה לבריאות האדם או לסביבה.

בהתאמה למזיק הספציפי, יוכל המדביר להשתמש גם בחומרים אורגניים ללא תרכובת כימית כלל, כמו למשל תרסיסים המבוססים על פיתרואיד (זרעי צמח החרצית) או אדמה דיאטומית.

איוד

ישנם סוגי מזיקים שחודרים פיזית אל אריזות סגורות, קרטונים, קירות ורהיטים. במקרה כזה, הדרך היחידה למיגור ההתפרצות תהיה לחדור בגז אל הפריט הנגוע ולחסל את המזיקים שנמצאים בתוכו.

הדברה ביולוגית

הדברה זו משתמשת בחרקים שמהווים את האויבים הטבעיים של המזיקים הפולשים והיא נפוצה מאוד בחקלאות, משתלות ושטחים פתוחים מכל סוג (למשל חצר בית המלון). מדביר מיומן ידע "לשדך" בין סוג המזיק לאויב (בלתי מזיק) שצפוי לטרוף או לסלק אותו וללא כל התערבות אנושית.

זקוקים לשירותי הדברה לעסקים? הזמינו אותנו עוד היום!

על שלושה אלמנטים דיברה תורת המזיקים כולה: אוכל, לחות ומקומות מסתור. אם תצמצמו את ההיצע של שלושת המרכיבים הללו, תבטיחו לעצמכם שקט וניקיון בבית העסק לפרק זמן ארוך.

מדביר מוסמך מטעמנו יוכל להגיע אליכם לבדיקה מקצועית ולספק שירותי הדברה שוטפים בהתאם לצרכים העסקיים שלכם ולדרישות המקום המדויקות. צרו קשר להזמנת שירות הדברה לעסק שלכם ולפרטים נוספים.

המידע בעמוד זה כמו בשאר עמודי אתר האינטרנט זה, הוא מידע ראשוני בלבד ואינו נועד לשמש או להחליף ייעוץ מקצועי. לכל שאלה, מומלץ לפנות לצוות המדבירים המוסמכים והמקצועניים של חברת אביה הדברות. כל תוצאה הנובעת מהסתמכות על המידע באתר, הינה באחריות הקורא או הקוראת בלבד.

שירותי הדברה לעסקים סיכום בכותרות

רשיון מדביר מוסמך - 3151 - שלומי לוי, חתום על ידי ד"ר איריס אביעזר
דילוג לתוכן