פתרונות הדברה לעסקים

פתרונות הדברה לעסקים על ידי חברת אביה הדברות.

במאמר זה נכיר את שיטות ההדברה ואמצעי ההדברה לחנויות, משרדים, מתחמי תיירות ומחסנים.

כל כמה זמן תצטרכו הדברה לעסק?

בתחום ההדברה, נחשבים בתי העסק השונים לעניין רגיש במיוחד. לא די בגרימת הנזק שמחוללים המזיקים עצמם במובן התדמיתי, אלא שבעלי העסקים נדרשים גם לשמור על בטיחות לקוחותיהם והתברואה במקום, לעמוד בתקני האיכות שקבעה המדינה לפי חוק ולהימנע מפלישת מזיקים שגורמת בין היתר לנזק כלכלי עצום.

כיצד עושים זאת? התשובה היא כמובן הדברה קבועה, שתתרחש אחת לחצי שנה או אחת לרבעון בהתאם לצורך. כך לדוגמה, בתי עסק בתחום המזון או שמאחסנים מזון נדרשים לפתרונות הדברה קבועים ומתחדשים לפחות אחת לכל שלושה חודשים, בעוד שבמשרד אפשר לבצע הדברה מונעת אחת לחצי שנה.

שירותי הדברה לעסקים – 4 שיטות ההדברה הנפוצות

כיום בענף קיימים עשרות פתרונות הדברה לעסקים, כל אחד מהם מוכוון לטיפול בסוג שונה של מזיקים ולעתים גם לטכניקה וחומרים נפרדים בהתאם למקום עצמו, דרישותיו ואופיו.

הדברה ירוקה

סוג ההדברה המרכזי כיום, מתמקד בשורה של חומרים בעלי רמת רעילות נמוכה, שאינה פוגעת בבריאות האדם והסביבה. חומרים אלה יכולים להתקבל בתרסיסים שונים, גרגירים רעילים או אבקה רטיבה המפוזרים בשטח ומתפקדים הן כאמצעים מניעתיים והן כפתרון להדברת מזיקים בזמן אמת.

הדברה אקולוגית

סוג זה של הדברה מתרחש בדרך כלל בעסקים מחוץ לארבע קירות, כמו חוות חקלאיות, מטעי גידול, משק חי, פארקים ובמקרים מאוד מסוימים גם במתחמים עשירים בצמחייה שנפגעה, כמו למשל מתחמי נופש.

הדברה זו משתמשת למעשה בזן נוסף של חרקים שאינם מזיקים, אך טורפים את אלו המזיקים שנמצאים בשטח ובכך פותרים את הבעיה.

הדברה באיוד

עסקים שעובדים עם חומרים ספציפיים כמו עץ או קרטון, נדרשים לסוג ייחודי של הדברה המאפשר לחסל מזיקים שחדרו לעומק המוצר וצריך למגר אותם. האיוד מחדיר את החומר פנימה כדי לפגוע במזיקים שנמצאים שם ובכך למנוע מהם להמשיך לחבל בחומר ולהתרבות.

הדברה הומאנית

סוג זה של הדברה מתמקד באמצעים שאינם פוגעים במזיקים בפועל, כמו למשל מלכודות כלוב למכרסמים, דוקרנים להרחקת יונים, מוטות לכידה לנחשים וכו'.

אפשר לכלול בשיטה זו גם את פתרונות ההרחקה האלקטרונית, שעשויים לסייע לעסק להיפטר מעטלפים שמלכלכים את המבנה ושטחו, חפרפרות שנמצאות בשטח ובמקרים רחוקים גם מכרסמים ותיקנים.

עוד על שירותי הדברה לעסקים >>

כיצד מתרחשת הדברה למסעדות?

אחד העסקים החשופים ביותר לפגיעה של מזיקים הוא כמובן המסעדה. לכאן נמשכים שלל מזיקים כמו נמלים, תיקנים, זבובים, חרקי מזון מגוונים, מכרסמים ואפילו צרעות – כולם מחפשים אחר מזון ותנאי לחות שמאפשרים להם לשגשג.

מכיוון שהדברה זו מכילה לא רק את מוצרי המזון וחומרי הגלם הרבים שלא אמורים לבוא במגע עם חומרי ההדברה, אלא גם כמות רבה של לקוחות בבית העסק, לרוב היא תתרחש מחוץ לשעות העבודה, כאשר המסעדה מתרוקנת מאדם ואפשר לפנות כראוי את כל המשטחים במטבח ובשטח המסעדה כדי לרסס את השטח.

אם במקום התגלה מזיק ספציפי כמו למשל חולדה, יש להזמין לוכד כדי שיטפל בה. השלמת תהליך ההדברה תתרחש במסירת הנחיות לבעל העסק למניעה חוזרת של הבעיה ובמידת הצורך בהצבת אמצעי מניעה נוספים כמו למשל הטמנה של תיבות האכלה לחולדות, או פיתיונות ג'ל לתיקנים.

להרחבה על הדברה למסעדות >>

איך תבוצע הדברה למלונות ומתחמי נופש?

מתחם הנופש הוא המקום שאליו עלולים להתנקז כל המזיקים הקיימים, הודות למזון, שפע מקומות המסתור וכמובן בני האדם הרבים שנמצאים בו. מלונות רבים נאלצים להדביר גם טפילים שונים וביניהם פשפש המיטה, קרציות ופרעושים, כך שתהליך ההדברה יבוצע על ידי מדביר מוסמך בלבד ובהתאם לכל סוג מזיק שהתגלה במקום, לצד מאפייני המתחם וצורת פעילותו השוטפת.

תהליך ההדברה עשוי להיות מורכב ולשלב בין טיפול מידי במזיק ספציפי שהתגלה במקום לצד הדברה מניעתית אחת לחודשיים. המדביר כמובן יצייד את בעלי המקום בהנחיות מדויקות לצמצום חדירה של מזיקים והם יעברו בתורם כנהלי עבודה לכלל העובדים.

איזו הדברה למשרדים היא הטובה ביותר?

בדרך כלל הדברה ירוקה בריסוס תפתור את הבעיה, משום שלכאן פולשים מזיקים כמו נמלים והתיקן האמריקאי שאפשר להדביר יחסית בקלות. במהלך ההדברה יש צורך לפנות את המשרד לשעתיים ולאוורר היטב את המקום בשעה שלפני ההדברה ולאחריה.

במקרה של מזיק ספציפי כמו עכבר, חולדה או אפילו קן דבורים – צרו עמנו קשר ונגיע לטיפול נקודתי.

מחפשים פתרונות הדברה לעסקים? אביה הדברות לשירותכם

עם למעלה מ- 18 שנות ניסיון ומיומנות בטיפול בכל סוגי המזיקים, יש לנו את הידע והכלים המתקדמים ביותר כדי לספק לכם שירותי הדברה שוטפים – בשגרה וגם במצבי חירום. שירות ההדברה שלנו ניתן בפריסה ארצית לכל עסק, בכל גודל. צרו עמנו קשר ונשמח לסייע.

המידע בעמוד זה כמו בשאר עמודי אתר האינטרנט זה, הוא מידע ראשוני בלבד ואינו נועד לשמש או להחליף ייעוץ מקצועי. לכל שאלה, מומלץ לפנות לצוות המדבירים המוסמכים והמקצועניים של חברת אביה הדברות. כל תוצאה הנובעת מהסתמכות על המידע באתר, הינה באחריות הקורא או הקוראת בלבד.

פתרונות הדברה לעסקים סיכום בכותרות

רשיון מדביר מוסמך - 3151 - שלומי לוי, חתום על ידי ד"ר איריס אביעזר
דילוג לתוכן