הדברה בראשון לציון

הדברה בראשון לציון נדרשת לרמת מקצועיות גבוהה, רגישות לסיטואציות שמעוררות פחד ובהלה בקרב התושבים ומהירות תגובה לכל מקרה של מזיקים בשטח הבית, הדירה, המשרד או החנות.

מתי נדרשת הדברה בראשון לציון?

קריאה למדביר מקצועי מתרחשת לא פעם לאחר מפגש נקודתי עם חרק, מעופף או מכרסם שמוציא אותנו משלוותנו או שנוכחותו מהווה סיכון פיזי. במקרים אחרים, הפנייה מתרחשת בעקבות בעיות מטרידות למדי כמו עקיצות, צואה, רעש ולכלוך שטרם נמצא הגורם שאחראי להם ושדורשים אבחון וניטור מקצועיים במטרה להחליט על אופן הטיפול.

אם אתם מתגוררים בראשון לציון וסובלים כעת מנוכחות סמויה או גלויה של מזיקים בשטח שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שלב. ניתן לצלם את תמונת המזיק שנתקלתם בו ולקבל מאיתנו אבחון מהיר והנחיות לטיפול, להתייעץ עמנו לגבי הדברה קבועה לבתי עסק, משרדים ובניינים וכמובן להזמין שירותי הדברה בראשון לציון בכל יום ושעה, כולל מענה 24/7 לקריאות דחופות.

כיצד מתרחשות הדברות בעיר?

ראשל"צ נמנית עם חמש הערים הגדולות ביותר בישראל. מיקומה בקו החוף ובנייתה הצפופה הופכים אותה לנקודה פוטנציאלית עבור כל מזיק המחפש אחר תנאי חום, לחות, מקומות מסתור ומחייה אנושית ובה מזון עשיר.

מזיקים אלו בדגש על תיקנים, עכברים, חולדות, חרקי מזון ויונים מתגוררים באופן מכוון בקרבת האדם ולכן לא גורמים רק למטרד, אלא גם מהווים בעיה תברואתית שיש לפתור באופן הולם ואחראי כדי להימנע מסיכונים.

הדברה ירוקה בראשון לציון

שיטת ההדברה העיקרית כיום בעיר היא ההדברה הירוקה. מדובר בשם כולל לקבוצת חומרים המכילים מינון רעלים נמוך ביותר, מה שמתאים לשימוש בתוך מרחבים פנימיים בכל גודל ושאיננו מסב סיכון לנוכחים בתוכם.

הדברה ירוקה איננה מותירה ריח או גורמת לפגיעה בריאותית לאדם, החי או הסביבה, כאשר הדרישה היחידה בביצועה תהיה לפנות את מקום ההדברה לפרק זמן של כשעה-שעתיים בלבד.

בתוך שיטה זו נכללים גם חומרים טבעיים כמו פירתרואידים ופרמונים שמסייעים בהדברת חרקים וכן אמצעים הומניים כמו מלכודות כלוב למכרסמים, המכונים בחלק מהמקרים גם בשם: "הדברה אורגנית".

הדברה ביולוגית בעיר ראשון לציון

בשל מיקומה האסטרטגי ושפע מקורות המזון והמסתור בשטחי העיר, מתפתחות בראשל"צ מעת לעת אוכלוסיות גדולות של מזיקים. אלו יטופלו במידת הצורך "בדרך הטבע", על ידי החדרת חרק אחר שעוין את הסוג המזיק או טורף אותו ובכך גורם לדילולו בשטח ואף לסילוקו המוחלט ללא צורך בהתערבות נוספת.

הדברה כימית בראשל"צ

במקרים בהם תפוצת המזיקים הופכת לבעיה תברואתית קשה (למשל במקרה של מכת חולדות או תיקנים בצנרת הביוב העירונית), אין מנוס מלשקול שימוש בכימיקליים שינטרלו את הבעיה ויביאו לפתרונה המהיר. זהו סוג הדברה שמבוצע כמוצא אחרון בדרך כלל ויישומו מתרחש במקומות חיצוניים בלבד.

שיטות הדברה נוספות בעיר

כמובן שלא כאן מסתיימות דרכי הפעולה בהן נוכל לנקוט נגד מזיקים שונים. נוכל להשתמש גם באמצעים אלקטרוניים, מלכודות, טכניקות כמו איוד או ערפול שמתאימות בעיקר במגזר העסקי והתפעולי וכן פתרונות מניעתיים להרחקה, גידור ותיחום מזיקים בהתאם לצורך המדויק.

הדברה בראשון לציון נגד כל סוגי המזיקים

תכליתה של כל פעולת הדברה תהיה למצות את הטיפול בבעיית המזיקים אחת ולתמיד, כאשר רק במקרים חריגים יידרשו פעולות המשך שיחתמו סופית את הצלחת ההדברה. לפניכם כמה משירותי ההדברה הנפוצים בראשון לציון שאנו מתמחים בביצועם:

סוג ההדברה בראשון לציון אופן ההדברה
לוכד עכברים לאחר אבחון ודאי של עכברים במקום, נפרוס סביב המבנה מלכודות מתאימות ונגיע לניטור ולמעקב, במסגרתו נפנה את העכברים שנלכדו.
לוכד חולדות ההדברה תתרחש בלכידה ידנית (כאשר מדובר בחולדה בודדת) או בפריסת מערך מלכודות בהתאם לרמת הנגיעות שאובחנה.
מדביר טרמיטים קידוח למרצפות והחדרת חומר הדברה לקרקע, או בפיזור פיתיונות מורעלים בהם הטרמיטים יאכילו את אוכלוסיית הקן.
הדברת תיקנים ריסוס בחומרי הדברה ירוקים כדי להתגבר על מופע התיקנים הנוכחי ולדחות את הגעתם החוזרת בהמשך.
הדברת מזיקים מקבוצת חרקי המזון מטבחים שאותרו בהם חרקי מזון יפונו לחלוטין מתכולה וירוססו עם חומר מגישת ההדברה הירוקה שימנע את הופעתם.
הדברת פשפשי מיטה נשתמש בשואב עוצמתי, קיטור אדים ותרסיסים ייעודיים כדי לחסל לחלוטין את כל אוכלוסיית הפשפשים בשטח ולמנוע את התפרצותה החוזרת.
הדברת יתושים ההדברה תבוצע בשטח החיצוני באמצעות תרסיס מיקרוקפסולרי ומלכודות מקצועיות, בהתאם לאבחון סוג היתוש.

היכן מוצאים על הדברה בראשון לציון המלצות טובות?

מדביר איכותי, אמין ובעל ניסיון מוכח נדרש למתן שירות יעיל ללקוחותיו, מה שמלווה בדרך כלל בביקורות מחמיאות ומפרגנות אותן ניתן למצוא ברשת. כולל מאות המלצות עלינו באתר כאן.

יחד עם זאת, יש לזכור שלא כל מקרה שדורש בהדברה יטופל באותו האופן: שינויים בסוג המבנה, סוג המזיק, רמת הנגיעות ומאפייני המקום הם אלה שיקבעו את מהלך ההדברה הספציפי, כך שמה שהיה יעיל אצל אדם אחד, עשוי להתגלות כבלתי יעיל אצל האחר.

אצלנו כל המדבירים עם תעודת הדברה בתוקף מטעם המשרד להגנת הסביבה ומשתמשים בחומרים מורשים בלבד. ובכל זאת, תרגישו חופשי לשאול שאלות אם על ההדברה עצמה, ואם על הניסיון המקצועי, כולל על איך להתכונן לקראת ההדברה.

ליצירת קשר, הזמנת מדביר או התייעצות, חייגו.

המידע בעמוד זה כמו בשאר עמודי אתר האינטרנט זה, הוא מידע ראשוני בלבד ואינו נועד לשמש או להחליף ייעוץ מקצועי. לכל שאלה, מומלץ לפנות לצוות המדבירים המוסמכים והמקצועניים של חברת אביה הדברות. כל תוצאה הנובעת מהסתמכות על המידע באתר, הינה באחריות הקורא או הקוראת בלבד.

הדברה בראשון לציון סיכום בכותרות

רשיון מדביר מוסמך - 3151 - שלומי לוי, חתום על ידי ד"ר איריס אביעזר
דילוג לתוכן