הדברה בתל אביב

הדברה בתל אביב שתפתור את בעיית המזיקים – אביה בקרת מזיקים נמנית עם החברות המובילות בישראל בתחום פתרונות ההדברה וערוכה להגיע לכל פינה בעיר לריסוס, פריסת מלכודות, אבחון וניטור מזיקים, שירותי לכידה והדברות מהיום להיום, 24 שעות ביממה.

מתי צריך להזמין מדביר בתל אביב?

החום והלחות, זמינות מקומות המסתור, המגורים הצפופים אפופי ניחוחות האשפה והמזון – כל אלה נחשבים לגן עדן עבור עשרות מזיקים שונים, שמטרידים או פוגעים באיכות החיים של תושבי העיר על בסיס קבוע.

המזיקים לא כאן כדי לגרוע מחיינו במודע כמובן: כמינים שמתפתחים בכמה מחזורי חיים ובתנאים ייחודיים, הם נוטים להשתמש במשאבי האדם ויתר יצורי הסביבה כדי לשרוד, מה שמוביל אותם ישר לפתח הבית או העסק שלנו ומשבש לחלוטין את שגרת החיים, לעתים גם גורם למטרד ובהלה.

בכל סיטואציה כזו – אביה בקרת מזיקים מגיעה לעזרתכם! אצלנו תמצאו את טובי המומחים בתחום ההדברה, לכולם הסמכה רשמית מטעם המשרד להגנת הסביבה ואחריות מלאה על ביצוע כל פעולה.

אנו נותנים שירות מקצה לקצה עם כל הפתרונות הטובים והמתקדמים ביותר בתחום, ללקוחות פרטיים בדירות, וועדי בניינים, משרדים, מתחמים מסחריים, כל בתי העסק בתל אביב לרבות מאפיות, מכולות וסופרמרקטים, מסעדות וחנויות, למפעלים, מוסכים, מתחמי תעשייה ותפעול ועוד.

אביה בקרת מזיקים מתמחה בין היתר בשירותי לכידה וסילוק מזיקים מהשטח, כך שאם נתקלתם במזיק שעלול להיות מסוכן פיזית, נגיע אליכם מיד ובכל שעה מסביב לשעון.

איך לחפש על שירותי הדברה בתל אביב המלצות באמת טובות?

בשל מרכזיותה וגודלה של תל אביב והחשיפה הפוטנציאלית הרבה שלה למגוון אדיר של מזיקים, מדבירים רבים מציעים לכם את שירותיהם ומזמינים אתכם לפנות אליהם בכל בעיה.

בפועל, לא לכולם היתר ורישיון כחוק מטעם המשרד להגנת הסביבה, מה שמטיל ספק באיכות וטיב חומרי ההדברה שבהם יחול שימוש. הדבר גם עלול לבוא לרעתכם במקרה של מימוש האחריות או הגשת תביעה עתידית על נזק שנגרם כתוצאה מפעולות ההדברה.

ולכן רגע לפני שפונים לבעל מקצוע שהומלץ לכם, חשוב שתבדקו האם מדובר במדביר מורשה שמשתמש בחומרים מותרים כחוק ובמינונים המדויקים שנקבעו להם בלבד. באתר שלנו תוכלו למצוא אינספור המלצות על השירות, הזמינות וגם רמת המומחיות הגבוהה שלנו ולקבל מכל מדביר את התעודה שלו, כדי לבדוק בפועל את מהימנותו.

הדברה בת"א נגד כל סוגי המזיקים

הדברה מוצלחת היא כזו שפותרת את בעיית המזיקים בטיפול אחד ויחיד, כאשר רק במקרים נדירים וחריגים השירות ניתן בסבבי הדברה חוזרים או כטיפול המשך. הנה כמה משירותי ההדברה הנפוצים ביותר בעיר, שאנו נספק לכם עם 99% הצלחה:

הדברת פרעושים

פרעושים הם טפילי חיות המחמד, שעוקצים ומעבירים מחלות גם לאדם. כדי להיפטר מהם בהצלחה, נגיע אליכם לריסוס בדירה, עם חומרי הדברה ירוקים בלבד שאינם מותירים ריח ומאפשרים לכם לשוב הביתה תוך שעה מסיום ההדברה. בסיום העבודה, נצייד אתכם בטיפים ובהנחיות נוספות כדי להימנע ממכת פרעושים חוזרת.

הדברת תיקנים בתל אביב

הג'וקים הם מכת מדינה ממש ובתל אביב עקב הלחות וריבוי מקורות המזון מדובר בבעיה הולכת ומחריפה. הדברה זו תתבצע בדרך כלל בריסוס, אם כי יש מקרים שבהם נגדיל לעשות ונפזר גם פיתיונות וגרגירים רעילים בשטח.

אנו מספקים שירותי הדברה גם לביובים וחדרי פחים, כך שאם נתקלתם בצרה המשותפת לכמה דירות, בניינים, עסקים או מתחם שלם, נוכל לתת לכם מענה מקיף עם סט שלם של פתרונות המשך כמו איטום והכוונה לתיקוני אינסטלציה.

מדביר עכברים תל אביב

גם עכברים וחולדות נחשבים למזיקים נפוצים במיוחד, עמם צריך להתמודד בכמה חזיתות ובהתאם לסוג המכרסם ומאפייני החיים הייחודיים שלו.

אם מדובר בדירה או חנות שיש בתוכה עכבר, נוכל להגיע ללכידתו המהירה ללא פגיעה (הדברה הומנית) ולשחרר אותו בשטח פתוח ורחוק. אם זו מכת עכברים או חולדות שנמצאת בשטח חיצוני ומהווה סיכון תברואתי קשה, ניתן לשקול בכפוף להתניות החוק האם להטמין רעלים.

כך או כך, אנו מעמידים לרשותכם שירות של פריסה חכמה למלכודות עכברים, שימנעו מהם לחדור לשטח שלכם לאורך זמן.

הרחקת יונים בת"א

יונים מהוות מטרד קשה מאוד לבתי מגורים ולחנויות בעיר. הפרקטיקה המקובלת היא למנוע מהן נחיתה וקינון בשטח שלכם בעזרת רשתות ודוקרנים, לעתים גם שיטות הרחקה נוספות כמו חוטי רטט או אמצעי הדברה אלקטרונית.

אביה בקרת מזיקים מגיעים אליכם לתכנון ולבחירת אמצעי ההרחקה הטובים ביותר, כולל שירותי לכידה וסילוק יונים במקרה של יונה לכודה או סרבנית ומתן הכוונה כיצד לפעול במקרה של קן עם ביצים או גוזלים.

שירות נוסף שאנו מספקים במידת הצורך הוא הדברה לכיני יונים שחודרות הביתה, עוקצות ומגרדות.

הדברת צרעות גם מסביב לתל אביב

הצרעות מסבות סיכון מוגבר מעצם עקיצתן הכואבת, לעתים אף לסיבוך בריאותי בקרב אנשים רגישים ואלרגיים. את רוב פעולות ההדברה מולן נבצע בלילה, בזמן שכל הצרעות נמצאות בקן ואינן מגיבות למתרחש בחוץ.

שיטת ההדברה תכלול איבוק לקן וחסימת פתח היציאה שלו מחשש לתגובתן, פירוק הקן לחלוטין וסילוקו מהשטח. בהתאם לסוג הצרעה, נוכל להשתמש גם בפיתיונות רעילים שיפוזרו בשטח ושיגרמו לחיסול המושבה בתהליך של כשבועיים-שלושה.

מתי כדאי לעשות ריסוס לבית תל אביב?

חלק מהמזיקים מתעוררים לפעילות בעונות ספציפיות, בעוד שאחרים פעילים לאורך כל השנה. כדי לשמור על הבית נקי ושקט בכל זמן, מומלץ לערוך הדברה שנתית מונעת ולחדש אותה מידי שנה לקראת עונת הקיץ.

שירות זה מומלץ מאוד גם לוועדי בניינים בשטחים המשותפים ובפרט לבעלי דירות עם גינה או חצר בהן מזיקים שונים עשויים תמיד להימצא.

נציין שמניעה היא לעולם הפתרון הטוב והיעיל ביותר, הן מטעמי חיסכון (נגיעות מורכבת וקשה מצריכה הדברה יקרה ומסבה נזקים כספיים למבנה ולרכוש) והן מטעמי החשיפה עצמה למזיקים והצורך למגר אותם, על כל ההשלכות שבכך.

ומה לגבי ריסוס לעסקים ולחנויות?

לפי החוק, כל בית עסק מחויב בריסוס רבעוני כאשר בתי עסק לממכר מזון נדרשים לריסוס חודשי קבוע. הנחיות אלה מחייבות את כל בעלי העסקים בתל אביב לעבוד מול מדביר צמוד ולקבל ממנו מעטפת שלמה הכוללת שירותי ניטור, בקרה, פיקוח והדברה שוטפת מפני כל סוגי המזיקים אליהם בית העסק חשוף (כולל הגעה למקרים דחופים בזמינות מלאה).

אביה בקרת מזיקים מספקת שירותי הדברה קבועים לכל סוגי העסקים ותוכלו ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר משתלמת.

סובלים ממזיקים? הזמינו מאיתנו כבר עכשיו שירותי הדברה בתל אביב

עם וותק של יותר מ-20 שנים בענף ההדברה, מאות המלצות וניסיון מול אלפי תרחישים בכל רמת מורכבות אפשרית, אנו בטוחים לחלוטין ביכולתנו לפתור כל בעיית מזיקים. חברתנו מעמידה לרשותכם שירות נעים, אדיב ואכפתי, ללא פשרות על איכות ויסודיות ההדברה. חייגו אלינו ונשמח לתת לכם שירות.

המידע בעמוד זה כמו בשאר עמודי אתר האינטרנט זה, הוא מידע ראשוני בלבד ואינו נועד לשמש או להחליף ייעוץ מקצועי. לכל שאלה, מומלץ לפנות לצוות המדבירים המוסמכים והמקצועניים של חברת אביה הדברות. כל תוצאה הנובעת מהסתמכות על המידע באתר, הינה באחריות הקורא או הקוראת בלבד.

הדברה בתל אביב סיכום בכותרות

רשיון מדביר מוסמך - 3151 - שלומי לוי, חתום על ידי ד"ר איריס אביעזר
דילוג לתוכן