הדברה בכפר יונה

הדברה בכפר יונה מתרחשת בדרך כלל אחרי ניסיון עצמאי לטפל בבעיית המזיקים וללא הצלחה או כאשר תפוצת המזיקים יוצאת משליטה ולא ניתן לטפל בה לבד.

נמלים? מקקים? עכברים? פשפשים? מדביר בכפר יונה לעזרתכם!

תושבי כפר יונה נהנים ממגורים בסביבה פסטורלית למדי: סמוך לחורש הטבעי, לא רחוק מהים, כאשר סביבם שפע מזיקים שמבקשים ליהנות בדיוק מאותם התנאים.

מזיקים אלו נעזרים בתנאי הלחות, המסתור ומקורות המים והמזון שנמצאים אצל התושבים ולכן לא בוחלים בכניסה לדירות ובתי עסק פעם אחר פעם, שם המאבק מולם הופך לפעמים לבלתי נסבל.

ועם זאת, יש לנו גם חדשות טובות: כתושבי כפר יונה, תוכלו לקבל מאיתנו את שירותי ההדברה המקצועיים והיסודיים ביותר 24/7. אביה הדברות נמנית עם חברות ההדברה המובילות בישראל, בעלת ניסיון מצטבר של מעל ל-20 שנים וטיפול בכל סוגי המזיקים במגזר הפרטי, העסקי והמוסדי.

סימני מזיקים: כך תדעו מול מי אתם מתמודדים

כל מזיק חושב ומתנהג באופן שונה ולכן גם פעולות ההדברה מולו יהיו ייחודיות. גם אם לא הבחנתם עדיין במזיק עצמו, הנה כמה סימנים שיאפשרו לכם לגלות את סוג הפולש:

הסימן המרכזי המזיק האפשרי
פירורים במטבח ובמזווה סביר להניח שמדובר בעכברים – חפשו פתחים וסדקים קרובים מהם ייתכן שנכנסו, הזיזו רהיטים ובדקו האם יש מאחוריהם גללים/ שתן.
חירורים באריזות מזון והופעת שיירות נמלים אלו הם חרקי המזון שחודרים לתוך אריזות סגורות, מפיצים את הניחוח שלהן למזיקים נוספים וגם מותירים אותן מעופשות ומלוכלכות.
רעשים ממקור בלתי ברור, בעיקר בלילה אלו יכולים להיות חולדות, עכברים, תיקנים ואף נדלים. נסו לזהות האם אלו ציוצים (מכרסמים) או רשרושים (פרוקי רגליים).
חול ונסורת בפינות, או לכלוך בוצי על הקירות אלו בהחלט סימנים שלפיהם מוכרחים להזמין כל תושבי כפר יונה הדברת טרמיטים. נטרו עד להגעתנו כל מקום שבו אותר סימן שכזה.
עקיצות מרובות על הגוף אם העקיצות בעיקר באזור הרגליים, אלו בוודאות פרעושים מחיית המחמד. אם התעוררתם עקוצים בכל חלקי הגוף, ייתכן שאלו פשפשים אותם חשוב להדביר במהירות האפשר!
גירודים תכופים מתחת לבגדים ללא סימני עקיצה ייתכן שאלו קרציוני יונים שמקורם ביונים שמקננות בסמוך, או בעופות משק.
ריח רע ולא שגרתי אתם סובלים מתיקנים שמאופיינים בריח רע עקב מחייתם בפח והביוב, או שביסודות המבנה כלוא פגר כלשהו שיש לאתר ולסלק מיד.

שיטות הדברה בכפר יונה שכדאי להכיר

עולם ההדברה חובק בתוכו מספר גדול של שיטות הדברה, טכניקות עבודה וחומרים אפשריים – כל אחד מהם עונה על סוג נפרד של בעיה אך לעתים בשילוב של כמה מהם ניתן להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

לפני שנבחר באחת השיטות, נדאג למיפוי ולהערכה מלאים של השטח הנגוע, נאתר את סוג המזיק במדויק (אם יש צורך גם עד לרמת הזן או תת-המחלקה אליה הוא משויך) ונתאים את חומרי ההדברה למאפייני המקום, מתוך רגישות והתחשבות במי שצפויים לחזור ולהשתמש בו (עובדים, ילדים, חולים כרוניים, קשישים, לקוחות וכיוצ"ב).

הדברה ירוקה בבתים ובעסקים בכפר יונה והסביבה

גישת ההדברה הנפוצה ביותר לבתים ועסקים, הודות לידידותיות שלה לאדם ולחי. חומרי ההדברה בקבוצה זו מגיעים במינון רעלים נמוך וללא ריח ומסלקים ביעילות רבה ולאורך זמן חרקים, טפילים, פרוקי רגליים ומעופפים קטנים. הדברה זו מצריכה פינוי קצר לשעה-שעתיים בלבד.

הדברה טבעית בכפר יונה

יש מקרים שבהם אין צורך בכימיקליים וניתן לפעול דווקא באמצעים טבעיים: מלכודות כלוב לעכברים ולחולדות, רשתות ודוקרנים להרחקת יונים, אמצעים אלקטרוניים להרחקת חפרפרות או עטלפים, פתרונות איטום, רישות ותיקוני צנרת ועוד.

הדברה כימית בביובים ובתשתיות המקומיות

פיזור כימיקליים עוצמתיים מתרחש רק במצבים חמורים מאוד המהווים סיכון לתושבים ושאין דרך יעילה אחרת לטפל בהם. שיטה זו מופעלת למשל כאשר מדובר בתפוצה קשה מאוד של חולדות בתשתית הביוב השכונתית או האזורית, מכת עכברים חמורה, תפוצה משמעותית ומסוכנת של יתושים שמעבירים בעקיצתם מחלה קשה כמו קדחת הנילוס או לישמניה וכן הלאה.

הדברה ביולוגית במשקים ומטעים מקומיים

סביב כפר יונה פועלים משקים, שדות חקלאיים ומטעים שונים, גם הם סובלים ממזיקים רבים. מכיוון שהצמחייה הגדלה בשטחים אלו עשויה להיפגע מחומרי ההדברה הסטנדרטיים, ניתן לשקול לתת לטבע "לעשות את שלו" ולטפל במזיק באמצעות העשרת התפוצה של אחד מאויביו הטבעיים.

כיצד נטפל במזיק?

כדי שתוכלו להבין כיצד יטופל כל מזיק ובאיזו שיטה, ריכזנו מספר שירותי הדברה נפוצים בכפר יונה:

השירות המבוקש בכפר יונה הפתרון לבעיה
הדברת פשפש המיטה הדברה תהליכית הכוללת ניטור, שאיבה, שימוש בקיטור חם, ריסוס ירוק וחזרה על הפעולה.
הדברת טרמיטים פיזור פיתיונות רעילים על גבי תעלות הבוץ או בהחדרה לקן שמתחת לאדמה.
הדברת חולדות אם איתרתם חולדה, פנו אלינו ללכידה. במקרה של חולדות שנמצאות בפחים, ביובים, המרתף או בגג, נציב תיבות האכלה.
הדברת תיקנים זיהוי סוג התיקן ועריכת ריסוס ירוק או שילוב בין ריסוס לפיתיונות ג'ל.

זקוקים להדברה בכפר יונה? אנחנו הכתובת!

אביה הדברות עומדים לשירותכם עם 20 שנות ניסיון מול כל סוגי המזיקים. אנו דוגלים בשירות מהיר, אחראי ואיכותי לכל קהל לקוחותינו ודואגים לניקיון ושקט מלא לאורך זמן. חייגו אלינו ונספק לכם את המענה הטוב ביותר!

המידע בעמוד זה כמו בשאר עמודי אתר האינטרנט זה, הוא מידע ראשוני בלבד ואינו נועד לשמש או להחליף ייעוץ מקצועי. לכל שאלה, מומלץ לפנות לצוות המדבירים המוסמכים והמקצועניים של חברת אביה הדברות. כל תוצאה הנובעת מהסתמכות על המידע באתר, הינה באחריות הקורא או הקוראת בלבד.

הדברה בכפר יונה סיכום בכותרות

רשיון מדביר מוסמך - 3151 - שלומי לוי, חתום על ידי ד"ר איריס אביעזר
דילוג לתוכן