הדברה ברמת השרון

הדברה ברמת השרון מתרחשת למספר מזיקים נפוצים מאוד וביניהם מכרסמים, תיקנים ומעופפים שונים. אם אתם מעוניינים בהדברה כבר עכשיו – חייגו אלינו ונגיע במהירות.

מתי עולה הצורך להזמין מדביר ברמת השרון?

חלק גדול מפעולות ההדברה מתרחשות לאחר שחל ניסיון עצמאי להדביר את המזיקים אך ללא הצלחה, או כאשר מדובר בנגיעות גבוהה מאוד שלא ניתן למגר לבד.

בנקודה הזו, כל דיחוי מצדכם עולה ביוקר: המזיקים המתוחכמים מתרבים במהירות, חודרים שוב ושוב אל השטח, יוצרים בהלה מוגברת, מסבים נזקים כלכליים ולעתים גם פגיעה תברואתית ובריאותית.

כמובן שמדביר מוסמך, מקצועי ואחראי יוכל לטפל בכל בעיה שנוצרה וללא שום קשר לסוג המזיק שאתם סובלים ממנו. לאחר ניטור ואבחון קצר של השטח, כבר יהיה הרבה יותר קל לקבוע את תוכנית ההדברה המדויקת, הכוללת את שיטת ההדברה המתאימה ואת כל השטחים בהם יש לבצע אותה.

מזיקים נפוצים ברמת השרון והסביבה

כדי שתוכלו להבין כיצד בדיוק נטפל במזיק שמטריד אתכם בבית, בעסק, במתחם העירוני ובכל מקום נוסף, ריכזנו מספר שירותי הדברה למזיקים נפוצים מאוד בעיר:

סוג השירות הדברה כיצד נטפל בבעיה?
הרחקת יונים תחילה נאפיין את השטח, על מנת להתאים לו את פתרונות ההרחקה האופטימליים. לאחר מכן נגרש את היונים שנמצאות במקום ונתקין רשתות, דוקרנים, דחלילים וכל אמצעי שנמצא כיעיל ביותר למניעתן.
הדברת פשפש המיטה הדברת פשפשים מתרחשת במספר שלבים: שאיבה, שימוש בקיטור בחום גבוה וריסוס לכל חדרי השינה ולעתים גם לדירות הסמוכות.
הדברת טרמיטים את הטרמיטים נוכל להדביר בשתי דרכים: הראשונה בעזרת פיתיונות רעילים שהטרמיטים נושאים עמם לקן ובכך מחסלים אותו. האפשרות השנייה תהיה להדביר ישירות את הקן, בקידוח למרצפות והחדרת החומר לתוכו.
הדברת חולדות אם נמצאה חולדה בודדת, תוכלו לחייג אלינו כדי שנגיע ללכוד אותה. במקרה של חולדות בעליית הגג, המרתף, הביוב ובפחים, נוכל להציב נגדן תיבות האכלה.
הדברת תיקנים בדרך כלל נשתמש בריסוס ירוק כדי למגר התפרצות של התיקן האמריקאי. כאשר מדובר בתיקן גרמני או בבעיית תיקנים חמורה מאוד, יהיה צורך לשלב בין פיתיונות ג'ל לריסוס.
הדברת יתושים הדרך היחידה להדביר יתושים כראוי תהיה בריסוס, לצד איתור מקורות מים וטיפול מקצועי גם בהם. ריסוס זה מתבצע עם תכשירי הדברה ירוקים, אך הוא מבוצע בסביבה החיצונית בלבד.

שיטות הדברה ברמת השרון ששווה להכיר

בתחום ההדברה קיימות מספר שיטות אפשריות – כל אחת מהן מספקת מענה לסוג מסוים של מזיקים ולעתים גם לתנאי שטח ייחודיים, למשל בקרב עסקי מזון או גני ילדים. במידת הצורך, ניתן לשלב בין כמה גישות הדברה כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

הדברה ירוקה

גישת ההדברה הירוקה נמצאת בשימוש מוגבר ברמת השרון, בשל האפשרות ליישם אותה בתוך בתי התושבים וגם במוסדות, בתי עסק ומסגרות עירוניות מכל סוג. חומרי ההדברה הירוקים נטולי ריח ופגיעה בריאותית, כך שכל מה שתצטרכו לעשות הוא לפנות את הבית לשעה-שעתיים בזמן ההדברה עצמה.

הדברה ירוקה גם אינה פוגעת בסביבה ובחיות נוספות. החומרים הייעודיים מיושמים במינון מדויק שנקבע על ידי המשרד להגנת הסביבה ובמטרה לפגוע במערכות הגוף של מזיקים כמו: ג'וקים, נמלים, תולעים, פשפשים, פרעושים ועוד.

הדברה ביולוגית

מכיוון שרמת השרון עטופה בשדות ומטעים רבים, היא מושכת אליה כמות רבה של מזיקים שלא ניתן לסלק בריסוס בלבד. במקרים אלה, ייתכן שתישקל הדברה ייחודית, בה "הטבע עושה את שלו": מחדירים אל השטח מין שטורף או מניס את המזיקים מהשטח וכך פותרים את הבעיה ללא התערבות נוספת.

הדברה כימית

במקרים נקודתיים ובהתאם לשיקול דעתו המקצועי של המדביר, יהיה צורך להשתמש בכימיקלים אגרסיביים יותר למיגור בעיה רוחבית, כמו למשל מכת חולדות איומה שהתפשטה בשכונת מגורים שלמה.

הדברה זו משתמשת ברעלים שמוחדרים לאדמה (אינם פוגעים במאזן האקולוגי התקין), בשיטת הערפול (יצירת משקעים השוהים באוויר לפרק זמן קצר וקוטלים מעופפים שבאים עמם במגע) ובשיטות כמו איוד בגז או אנוקסיה (החדרת חומר הדברה לתוך פריט שהמזיק נמצא בתוכו).

הדברה טבעית

בתנאים מסוימים, ניתן יהיה להימנע לחלוטין משימוש בחומרים כלשהם ולפנות דווקא אל אמצעים טבעיים שפותחו ונמצאו כיעילים: מלכודות כלוב למכרסמים, רשתות להרחקת יונים, מכשור אולטראסוני להברחת חפרפרות, איטום וטיפול בליקויי צנרת למניעת מזיקים כללית ועוד.

כיצד למנוע ממזיקים להתקרב לבית שלי?

אם אתם גרים ברמת השרון ונתקלים מעת לעת במזיקים שונים, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לצמצם משמעותית את הופעתם:

  • שמירה על ניקיון וסדר תדירים בבית, במחסן, המרתף, עליית הגג, המרפסת והגינה.
  • ריקון פחי הזבל בתדירות יומית.
  • שימוש במפיצי ריח או מטהרי אוויר ש"מטשטשים" את הניחוח שמושך לכאן מזיקים.
  • טיפול מהיר בכל בעיה באיטום הבית, בדגש על סדקים, חורים וחריצים.
  • רישות כל החלונות ווידוא תקינותו בכל שלב.
  • בדיקה תדירה של מערכות הקבע כמו הצנרת, תעלות המיזוג וקירות המבנה.
  • גיזום הצמחייה בגינה, פינוי מערומים וגרוטאות.
  • שמירה על טמפרטורה קרירה בבית והפחתה קבועה של אחוזי הלחות.
  • היפטרות מהירה מכל מקור מים עומדים כמו סמרטוטים מעופשים, דלי מים, צינור או מזגן מטפטף וכו'.
  • שמירה על ערנות גבוהה לגבי סימנים להופעת מזיקים ופנייה למדביר במהירות לגביהם.

זקוקים להדברה בכל שעה? אנחנו כאן

כדי לספק לכם ניקיון, רוגע ושלווה ארוכת טווח מהמזיקים, תזדקקו למדביר מוסמך ועתיר ניסיון. בפניה אלינו תוכלו לקבל את המענה המקצועי היעיל ביותר לבעיה ולפתור אותה בהקדם האפשרי ובהצלחה מקסימלית. צרו עמנו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

המידע בעמוד זה כמו בשאר עמודי אתר האינטרנט זה, הוא מידע ראשוני בלבד ואינו נועד לשמש או להחליף ייעוץ מקצועי. לכל שאלה, מומלץ לפנות לצוות המדבירים המוסמכים והמקצועניים של חברת אביה הדברות. כל תוצאה הנובעת מהסתמכות על המידע באתר, הינה באחריות הקורא או הקוראת בלבד.

הדברה ברמת השרון סיכום בכותרות

רשיון מדביר מוסמך - 3151 - שלומי לוי, חתום על ידי ד"ר איריס אביעזר
דילוג לתוכן