הדברה בפתח תקווה

הזמינו הדברה בפתח תקווה ואביה הדברות כבר בדרך אליכם.

אנו מתמחים בביצוע הדברה ירוקה לכל סוגי המזיקים:

  • נמלים
  • נמלי אש
  • תיקנים
  • יתושים
  • מכרסמים
  • פשפשים
  • ועוד.

אצלנו תמצאו את הידע והניסיון המשמעותיים ביותר לטיפול בבעיה הקיימת, המאפשרים לכם לקבל שקט נפשי ולשוב לסביבה נקיה ונעימה.

הדברה בפתח תקווה: אחריות העיריה VS האחריות הפרטית

כל עירייה אמורה לדאוג לשטחיה וזה אומר לפעול גם לביצוע הדברה תקופתית של מזיקים נפוצים. ככל עירייה ומועצה מקומית בישראל המבצעת הדברות פתח תקווה עושה זאת גם ובאופן יזום מטעמה בפארקים, אזורי הפחים, מוסדות עירוניים ופתחי ביוב שקיימי אצלה.

עם זאת, מזיקים עלולים לצוץ גם בשטח הפרטי או המסחרי שלנו, בייחוד אחרי הדברה שבוצעה באזור מסוים וייתכן שגרמה למזיקים לברוח לכיווננו. במקרה כזה, יהיה צורך להזמין הדברה באופן אישי, שתטפל נקודתית במזיק הפולש.

שיטות הדברה אפשריות

עד לתחילת שנות האלפיים, התמקד ענף ההדברות בעיקר בחומרים כימיים שנועדו לקטול מיידית את המזיקים ולמגר את הופעתם החוזרת.

חומרים אלה כמו למשל הדי. די. טי התגלו עם הזמן כמסוכנים בריאותית לאדם וכמזיקים מאוד לסביבה ועל כן יצאו מחוץ לחוק.

פסילתם של חומרי ההדברה המקובלים עד אז הביאה לפיתוח דור חדש של מוצרי הדברה, שנחשבים ידידותיים בהרבה לאדם ולסביבה.

להלן השיטות בהן נוכל לבצע עבורכם הדברה בפתח תקווה:

מהו סוג ההדברה? כיצד מיושמת ההדברה?
הדברה ירוקה מדובר במספר גדול של אמצעים ופתרונות כמו איבוק, פיתיונות ג'ל ותרסיסים רחיפים המבוססים על חומרים טבעיים כמו פרחים דוחי חרקים למשל, שאינם פוגעים בסביבה או בבריאות האדם והחי ואינם מלווים בריח חזק בסיום ההדברה.
הדברה אורגנית (אקולוגית) שיטת ההדברה הפופולרית ביותר לגינה והחצר, בשל היותה בטוחה וידידותית לסביבה.

בהדברה זו לא משתמשים בכימיקלים או רעלים כלל, אלא במלכודות שונות עם או בלי פיזור של פירומונים המושכים אותם למקום, באמצעותן ניתן ללכוד את המזיק ולשחרר אותו מאוחר יותר באזור המחייה הטבעי שלו.

הדברה ביולוגית אחת משיטות ההדברה המעניינות שהתפתחו בשנים האחרונות הודות למחקרים וגילויים חדשים, מאפשרת למצוא מינים וזנים המשמשים כטורפים טבעיים למזיק ספציפי.

וכך כאשר אותו המזיק תוקף את השדה או הגידולים החקלאיים, מפזרים בשטח את הטורף שלו ונפטרים מהבעיה ללא התערבות נוספת.

הדברה כימית הדברה זו עדיין קיימת, אם כי לא בדומה להדברה הוותיקה והרעילה מן העבר, אלא בשימוש בחומרים אפקטיביים במינון רעילות נמוך.

הדברה זו מיושמת בייחוד כלפי התפרצויות קשות לטיפול (כמו פשפשי מיטה או מכת טרמיטים) ומוזילה משמעותית את העלויות ביחס לכל שיטת הדברה אחרת.

הדברת בתים ודירות

מזיקים עלולים להופיע גם בקומות העליונות של המבנה, כך שאף תושב איננו חסין מפניהם באמת.

אמנם קיימים מספר מזיקים כמו נמלים שחורות או זבובים שידוע מה טיבם ואופיים כך שלא נשקפת מהם סכנה מלבד המטרד הרב שהם מייצרים, אך במקרה שנתקלתם במזיק לא ברור מומלץ להימנע ממגע בו או ניסיון התעסקות עמו.

עכבישים, עקרבים ונחשים עלולים להתברר גם כארסיים ומסוכנים במיוחד, בעוד שכל ניסיון עצמאי לרסס את נמלי האש (נמלים אדומות ועוקצות) עלול לגרום להן לצאת למתקפה קשה נגדכם.

אם ניתן, צלמו את המזיק ושלחו אלינו את התמונה.

כך נוכל להעריך מבעוד מועד באיזה יצור מדובר ולהנחות אתכם כיצד לפעול עד להגעתנו. עם הגעת המדביר אליכם, הוא יאתר את המזיק או לחילופין את נקודות הקינון / המסתור שלו ובהתאם להערכת המקרה ותנאי הדירה, יבחר באפשרות ההדברה המתאימה ביותר.

הדברת עסקים בפתח תקווה

גם בתי עסק, חנויות, אולמות אירועים ומשרדים זקוקים להגנה מסביב לשעון מפני מעופפים, מכרסמים וחרקים למיניהם. אם מדובר בעסק רגיש יותר לנוכחות מזיקים כמו למשל מתחום המזון או התיירות, מומלץ לערוך לו הדברה תקופתית אחת לחצי שנה-שנה בהתאם לפעילות העסק ומאפייניו.

הדברה זו מבוצעת בדרך כלל באמצעים שונים מאלו של ההדברה הביתית, בשל הצורך לשמור כמה שאפשר על שגרת הפעילות הקיימת ולמנוע מהעסק להיסגר, לאבד לקוחות או להיכשל בביקורת שתיערך לו. ולכן בחלק גדול מהמקרים ההדברה תבוצע בשעות שמחוץ לשעות פעילות העסק.

איך נמנעים ממזיקים בסביבה הביתית או בבית העסק?

מזיקים מחפשים אחר שלושה דברים מצטברים: מסתור, מזון ורבייה. ככל שתנאים אלה מתקיימים אצלכם, סביר להניח שתיתקלו במזיקים פעם אחר פעם.

לכן ישנן פעולות שגרתיות או תקופתיות ששווה ליישם על מנת למנוע ממקומות מסוימים להפוך לביתם החדש של המזיקים ולשמר את הסביבה הנקייה, הנעימה והבטוחה שלכם:

  • שמירה תדירה על הסדר, הניקיון והארגון בבית ומחוצה לו, כולל במרפסת והגינה.
  • ריקון פחים מהבית מידי יום בדירות קרקע, לכל הפחות אחת ליומיים בדירות בניין
  • התקנת רשתות על כל חלונות הבית (אפשר גם בדלתות)
  • גיזום הצמחייה והדשא, עקירת צמחים פראיים, סילוק מערומי עלים ומצבורי ענפים
  • להיפטר ומהר מכל מערום גרוטאות, פסולת, ארגזים או גזם
  • אחסון ראוי של מזון בארונות ובמגירות, רצוי בקופסאות או שקיות עם סגירה הרמטית
  • טיפול ברטיבויות בברזים מטפטפים, צינורות השקיה והימנעות ממים עומדים ככל שניתן (למשל בצלוחית העציץ לאחר השקייה)
  • סתימת חורים וסדקים שהתגלו בתוך ומחוץ למבנה
  • טיפול בנקודות חשוכות מאוד והפיכתן למוארות יותר ובעלות גישה טובה יותר
  • גילוי ערנות לנוכחות מזיקים דרך סימנים מזהים: תלוליות חול, נסורת לצד משקופים או רהיטים, לשלשת, גללים, השכמה בבוקר עם עקיצות רבות, ריח רע, רעשי טיפוף בלילה.

לא עזרו הפתרונות והמזיקים בכל זאת הגיעו?

מחפשים על הדברה בפתח תקווה המלצות מעולות? הזמינו אותנו ונדאג לבצע גם אצלכם הדברה בפתח תקווה. בסיומה, נצייד אתכם בטיפים נוספים שירחיקו מזיקים ובתעודת אחריות שתעניק לכם שקט נפשי וניקיון ממזיקים לתקופה הקרובה.

המידע בעמוד זה כמו בשאר עמודי אתר האינטרנט זה, הוא מידע ראשוני בלבד ואינו נועד לשמש או להחליף ייעוץ מקצועי. לכל שאלה, מומלץ לפנות לצוות המדבירים המוסמכים והמקצועניים של חברת אביה הדברות. כל תוצאה הנובעת מהסתמכות על המידע באתר, הינה באחריות הקורא או הקוראת בלבד.

הדברה בפתח תקווה סיכום בכותרות

רשיון מדביר מוסמך - 3151 - שלומי לוי, חתום על ידי ד"ר איריס אביעזר
דילוג לתוכן