הדברה בראש העין

הדברה בראש העין מתרחשת כמעט מידי יום בבתי מגורים, בניינים, חצרות, בתי עסק ומפעלים מכל הסוגים. זקוקים למדביר מקצועי? חייגו ואנחנו בדרך.

מתי לפנות אל מדביר בראש העין?

אם אתם גרים בראש העין, אתם נתקלים בוודאי מפעם לפעם במזיקים כמו מכרסמים, חרקים או מעופפים שמטרידים את מנוחתכם, חלקם מסבים גם פגיעה לרכוש, מוצרי המזון או הצמחייה.

במקרה של בעיה שלא ניתן לסלק לבד או אם מדובר במזיק שמופיע אצלכם שוב ושוב, חשוב לפנות למדביר בראש העין בכדי שיעריך את הבעיה, יאבחן את סוג המזיק ויתאים לו את שיטת וחומרי ההדברה המתאימים.

אז איך בדיוק מתרחשת ההדברה? בין אם מדובר בריסוס ובין אם בכל שיטה אחרת, הנה מספר הנחיות לפני ולאחר ההדברה שחשוב שתכירו:

  1. פינוי כל שטחי ההדברה מחפצים והותרתם כמה שיותר פנויים.
  2. ניקיון וסידור לפני מגע עם חומרי ההדברה.
  3. במקרה של ריסוס – אוורור מלא בשעה שלפניו ובשעתיים שאחריו.
  4. פינוי המבנה מאנשים במהלך ההדברה ובשעה שלאחר מכן.
  5. קבלת הנחיות המשך מהמדביר לשמירה על המקום והימנעות ממזיקים נוספים.

חשוב לדעת: מכיוון שלכל הדברה סדר פעולות שונה ושימוש באמצעים אחרים, המדביר שלכם ינחה אתכם במדויק מה צריך לבצע על מנת למקסם את תוצאות ההדברה וליהנות מהן לאורך זמן.

על מזיקי העיר הנפוצים

ראש העין, ככל עיר אחרת בישראל, סובלת ממספר מזיקים נפוצים שמחפשים אחר מזון, תנאי לחות ומקומות מסתור. אז מיהם המזיקים שמטרידים את מנוחתם של תושבי ראש העין וכיצד מטפלים בכל אחד מהם?

הדברת עכברים וחולדות בראש העין

מכרסמים נחשבים לבעיה עירונית נפוצה מאוד, אותה אפשר למגר בעזרת מלכודות, התקנת תיבות האכלה ובמקרים ספציפיים גם פיזור רעלים מתחת לאדמה. הדברת עכברים וחולדות עשויה לעורר את הצורך גם בשירות המשך של פינוי פגרים, שנפגעו כתוצאה מפעולות ההדברה ולעתים גם ללא קשר.

הדברת תיקנים (ג'וקים)

התיקן הנפוץ ביותר בבתי המגורים ובבתי עסק בראש העין הוא התיקן האמריקאי – אותו ג'וק חום גדול ומרתיע שיוצא מהביוב ונע במהירות. ניתן להימנע ממנו על ידי ריסוס בכל החדרים ובאזורי הנגיעות, בדגש על חדרי אשפה וביובים.

סוג נוסף של תיקן שמצוי הרבה פעמים במטבח ובבתי עסק שעוסקים במזון הוא התיקן הגרמני, שמופיע סמוך או בתוך מוצרים המפיצים חום כמו תנור, מיקרוגל, מכונת הקפה ומתקן המים. נגד תיקן זה יש להשתמש בפיתיונות ג'ל רעילים ולרסס את השטח בסיום למניעתו החוזרת.

הרחקת יונים בראש העין

מזיק נפוץ במיוחד ברחבי העיר הוא תור הבית, שפולש לגגות, כוכים, מסתורי כביסה, מרפסות וכל נקודה אפשרית שבה ניתן לקנן – מרעיש, מלכלך וכמובן חושף את הדיירים לפגיעה תברואתית.

את היונים ניתן להרחיק בעזרת אמצעים ייעודיים כמו דוקרנים, רשתות ודחלילים. במידת הצורך ובתיאום עם המדביר ניתן יהיה לשקול גם אמצעים נוספים כמו למשל חוטי חשמל ובהתאם למאפייני המקום והנוכחים בו.

לכידת נחשים

ראש העין מוקפת בשוליה בשדות, מטעים וחורשים רבים, בהם נמצאים גם נחשים שונים. בשל החשש מפני זנים ארסיים, יש להזמין לוכד נחשים במהירות האפשרית כדי לתפוס ולפנות אותו מהמקום. אם אינכם בטוחים בסוג הנחש ובדחיפות ההדברה, ניתן לצלם אותו ממקום בטוח ולשלוח את התמונה ללוכד.

הדברת מעופפים בעיר (יתושים, זבובים, ברחשים, צרעות ועוד)

יצורים מעופפים רבים מוגדרים כמזיקים בשל נטייתם לעקוץ, לחרב את הצמחייה, להדביק בזיהומים ואף לגרום לתופעות אלרגיות מסוכנות. הדברת המעופפים תתרחש בדרך כלל בריסוס חיצוני עם חומרים ייעודיים מתחום ההדברה הירוקה.

הדברת פשפש המיטה בראש העין

פשפש המיטה נחשב לאחד המזיקים המורכבים ביותר להדברה ולכן הפעולות נגדו יתרחשו במספר שלבים, הכוללים שאיבה, קיטור וריסוס מניעתי.

שירותים עיקריים שמספקת חברת הדברה בראש העין

בין אם אתם סובלים מאחד המזיקים שהצגנו כאן ובין אם ממזיק אחר כמו פרעושים, קרציות, טרמיטים, חפרפרות ועוד – ניתן לטפל גם בהם בהצלחה יתרה, כל עוד בוחרים בחברת הדברה מקצועית, אמינה ומנוסה.

שירות ההדברה המרכזי ביותר הוא ריסוס ירוק, כלומר ריסוס שמבוצע עם חומרים נטולי ריח ובמינונים שאינם גורמים לפגיעה באדם, בחי או בסביבה. תרסיסים אלה מתאימים לשימוש בין ארבע קירות, כך שניתן ליישם אותם בתוך הבית ובכל משרד, חנות ובית עסק גם בצורה מניעתית אחת לרבעון או מידי שנה לקראת הקיץ.

שירותי הדברה נוספים יכללו פתרונות הרחקה אפשריים, כמו למשל רשתות יונים או מכשור אלקטרוני נגד חפרפרות מתחת לקרקע. בהתאם לסוג המזיק ורמת הנגיעות, ניתן להשתמש בין היתר במלכודות פרומון, תיבות האכלה ואמצעים לניטור מזיקים כדי להחליט על דרכי הפעולה המדויקות נגד הסוג הפולש.

זקוקים לשירותי הדברה בראש העין? אנחנו לרשותכם!

אם נתקלתם במזיקים, אתם חושדים בנוכחותם בשטחי הבית או העסק או מעוניינים בהדברה תקופתית למניעתם לאורך זמן – תוכלו לפנות אלינו ולקבל שירות מצוין, אמין ומקצועי הכולל ניסיון עשיר בהדברת כל סוגי המזיקים עם תוצאות מצוינות.

השירות שלנו ניתן ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים כאחד ומכיל שורה של פתרונות יעילים כנגד כל מזיק אפשרי, הכל באחריות מלאה שתאפשר לכם לפנות אלינו שוב במקרה שהבעיה לא נפתרה. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר לכל התייעצות, שאלה והזמנת הדברה בראש העין והסביבה.

המידע בעמוד זה כמו בשאר עמודי אתר האינטרנט זה, הוא מידע ראשוני בלבד ואינו נועד לשמש או להחליף ייעוץ מקצועי. לכל שאלה, מומלץ לפנות לצוות המדבירים המוסמכים והמקצועניים של חברת אביה הדברות. כל תוצאה הנובעת מהסתמכות על המידע באתר, הינה באחריות הקורא או הקוראת בלבד.

הדברה בראש העין סיכום בכותרות

רשיון מדביר מוסמך - 3151 - שלומי לוי, חתום על ידי ד"ר איריס אביעזר
דילוג לתוכן