הדברה בהוד השרון

הדברה בהוד השרון מתרחשת מידי יום בבתי המגורים, בבתי עסק ומשרדים בעיר וגם במוסדות העירוניים השונים כמו מרכזי חינוך וקהילה, מתנ"סים ועוד. יש לך צורך במדביר מקצועי ממש עכשיו?

איך יודעים שצריך מדביר בהוד השרון?

תנאי הלחות, מקומות המסתור, הקרבה לאדם ושלל אפשרויות המזון הופכים את הוד השרון לגן עדן למגוון מזיקים. כמובן שכולנו לוקחים בחשבון את פוטנציאל ההיתקלות בחלקם באופן שגרתי כמו למשל יתושים או ג'וקים, אך לא בהכרח צריך להזמין מדביר כדי לטפל בהם.

אז מתי בכל זאת נקרא לשירותי הדברה בהוד השרון?

  • כאשר מדובר במזיק מסוכן – שרק על מומחה יש לטפל בו
  • כאשר מדובר בהתפרצות שאין לך עניין להתמודד איתה לבד
  • כאשר המזיק או רבים ממנו נמצאים באזור לא נגיש, כמו למשל בביוב
  • כאשר ניסיונות ההדברה העצמאיים שלך לא צלחו וצריך "לעלות רמה"
  • כאשר צריך להשתמש בחומרי הדברה במקום רגיש מבחינה בריאותית, כמו למשל עסקי מזון, בתי אבות, גני ילדים, קופות חולים וכיוצ"ב.

כל שירותי ההדברה ששווה להכיר

כעיר גדולה ומגוונת, מוצעת לתושבי הוד השרון האפשרות לבחור במספר שירותי הדברה – חלקם ייבחרו על ידי המדביר עצמו, אם לשיקול דעתו המקצועי קיימת רק דרך אופטימלית אחת לסלק את המזיק שנמצא בשטח:

הדברה ירוקה (אקולוגית)

שיטה זו כוללת שימוש בחומרים בעלי מינון רעלים נמוך, שאיננו מסב פגיעה באדם, החי והסביבה. כל חומר מותאם באופן ספציפי לבעיה הקיימת וכרוך בעזיבת שטח ההדברה לפרק זמן קצר של שעה-שעתיים לכל היותר. לשיטה זו יש תוצאות מצוינות והיא מספקת שקט ממזיקים לאורך זמן.

הדברה טבעית

מדובר במספר פעולות אפשריות שמתמקדות בהימנעות מהופעת המזיקים, כמו למשל איטום, שימוש במלכודות, טיפול בבעיות צנרת ובליקויים במבנה, לפעמים גם מתן טיפים והנחיות ללקוחות בנוגע לחומרים ביתיים שאפשר להשתמש בהם במידת הצורך.

הדברה ביולוגית

שיטה זו תתאים להתפרצויות גדולות במקומות שהריסוס לא יוכל לפתור, כמו למשל מכת יתושים בשכונה שנובעת ממקור מים סמוך שאי אפשר לייבש. בהדברה זו מכניסים לשטח בעל חיים מסוים שמתפקד בטבע כאויב הטבעי של אותו מזיק ומדלל את האוכלוסייה ללא התערבות נוספת.

הדברה כימית

הדברה זו תתאים בעיקר לבתי עסק, מפעלים, בתי ייצור או מחסנים שזקוקים לפתרונות מתקדמים במקרה של חדירת מזיקים לתוך המוצרים עצמם, כמו למשל דברי עץ או אריזות מזון. שיטה זו תתרחש במספר טכניקות אפשריות כמו פיזור רעלים, איוד בגז, אנוקסיה או ערפול.

הדברה 24 שעות בהוד השרון

מזיקים רבים פועלים בשעות החשכה ודורשים פתרונות מידיים גם מחוץ לשעות העבודה במשק. שירות זה מתאים למקרים שבהם הופיעו מכרסמים, זוחלים בעלי פוטנציאל ארסי או חדירה מסיבית של מזיקים למקום ספציפי (למשל מכת חשופיות שנכנסו לפתע הביתה) וצריך לטפל בהם כאן ועכשיו.

הדברה לעסקי הוד השרון

שירותי הדברה לעסקים בעיר ניתנים במתכונת תדירה יותר בהשוואה למגזר הפרטי: אחת לחודש-חודשיים בעסקי מזון כמו מכולות וסופרמרקטים, מאפיות, אולמות אירועים, מסעדות ובתי קפה ואחת לרבעון במשרדים, מחסנים, משקים, משתלות, חנויות אופנה וכלי בית ועוד.

פינוי פגרים

יונקים מתים בסביבה מדיפים ריח נוראי שמושך אליו מזיקים נוספים וצרות תברואתיות רבות. על כן חלק מעבודתם של המדבירים כוללת את סילוק הפגרים לאזור פסולת מורשה המיועד לכך וחיטוי למקום שבו הם נמצאו, בין אם התמותה התרחשה כתוצאה מהדברה ובין אם ללא כל קשר.

הרחקת יונים הוד השרון

מדובר בשירות שניתן לכל תושבי העיר באופן שוטף ומוכוון להתמודדות יעילה עם מפגעי היונים ונוכחותן. הרחקת היונים מתרחשת בעזרת התקנת אמצעים כמו רשתות יונים, דוקרנים, דחלילים או כבלי חשמל, בהתאם למאפייני השטח והחלטה על הפתרונות הטובים ביותר בכל זמן נתון.

סוגי מזיקים נפוצים בהוד השרון

אז מיהם המזיקים שתושבי העיר נוטים להיתקל בהם וכיצד מטפלים בכל אחד? בטבלה הבאה ניתן למצוא מספר מזיקים נפוצים ואת הפתרונות האפשריים במקרה שהופיעו אצלך:

תיקנים (ג'וקים) אם הבחנתם בתיקן בודד, ניתן לרסס אותו עם קוטל חרקים ביתי. כאשר הבעיה חוזרת או שהתיקנים מופיעים בכמות גבוהה, יש להזמין ריסוס מקצועי ולעתים בשילוב עם פיתיונות ג'ל.
נמלים גם אותן אפשר לרסס, אך הבעיה לא תיפתר כל עוד הקן חי ופעיל בסביבה. המדביר יאתר את הקן ויפעל מולו ישירות, בריסוס או בפיזור גרגרים רעילים לפי סוג הנמלים שאותרו.
זבובים את הזבובים אפשר להדביר במספר דרכים וביניהן מלכודות, ריסוס ובאין מנוס גם ערפול. אם אתם לא מצליחים לפתור לבד את הבעיה, יש לפנות למדביר בהקדם.
חרקי מזון קבוצת חרקי המזון חודרת לתוך אריזות של מזון יבש, קמחים, סוכרים ואבקות. אם מצאתם אריזה נגועה יש להשליך אותה לפח. במקרה של נגיעות גבוהה וככל שלא מדובר באריזה אחת, יש להזמין ריסוס למטבח.
מכרסמים עכברים וחולדות בשטח מצריכים הצבת מלכודות מתאימות ותוכלו להתייעץ עם מדביר בנוגע לסוגים המתאימים ביותר ואופן פריסתם. אם מדובר בבעיה מרכזית בבניין או בשכונה, יהיה צורך להשתמש בתיבות האכלה.
טרמיטים קיימות שתי דרכים להדביר טרמיטים: האחת היא בקידוח מרצפות המבנה והחדרת חומר הדברה ישירות לתוך הקן. השנייה היא בפיזור פיתיונות ג'ל שאותם הטרמיטים אוכלים ומרעילים את הקן בעצמם.
פרעושים ריסוס המדשאה החיצונית, מקומות המרבץ של בעלי החיים, מחסנים ומקומות חשוכים ומוצלים לצד אמפולות וקולרי פרעושים לבעל החיים שלכם צפויים לפתור את הבעיה במהירות.

זקוקים להדברה בהוד השרון? אנחנו לרשותכם!

חברתנו מתמחה כבר מספר עשורים במתן שירותי הדברה לכל תושבי הוד השרון והסביבה. כדאי ליצור קשר ונגיע אליך עם הפתרונות הטובים ביותר נגד כל סוגי המזיקים האפשריים.

המידע בעמוד זה כמו בשאר עמודי אתר האינטרנט זה, הוא מידע ראשוני בלבד ואינו נועד לשמש או להחליף ייעוץ מקצועי. לכל שאלה, מומלץ לפנות לצוות המדבירים המוסמכים והמקצועניים של חברת אביה הדברות. כל תוצאה הנובעת מהסתמכות על המידע באתר, הינה באחריות הקורא או הקוראת בלבד.

הדברה בהוד השרון סיכום בכותרות

רשיון מדביר מוסמך - 3151 - שלומי לוי, חתום על ידי ד"ר איריס אביעזר
דילוג לתוכן