הדברה בכפר שמריהו

הדברה בכפר שמריהו איכותית וברמה גבוהה על ידי אביה הדברות. שכן, אם אתם סובלים מבעיית מזיקים מכל סוג, אנו נדאג להגיע במהירות לטיפול בבעיה תוך מתן שירות איכותי ומסור, עד לניקיון ממזיקים של הבית והגינה.

מי צריך הדברה בכפר שמריהו?

למרות שכפר שמריהו נחשב לאחד היישובים עם רמת החיים הגבוהה בישראל, את החרקים והמכרסמים השונים זה פחות מעניין.

הם מגיעים לביתכם במטרה למצוא מסתור טוב, מזון ולעתים גם למטרות רבייה. חלקם פועלים בחשאיות מוחלטת לחלוטין במשך זמן רב, כאשר נוכחותם תתגלה רק לאחר שאוכלוסיית המזיקים תגדל.

בין אם מדובר בקהילת נמלים שעברה לגור אצלכם בסלון ובין אם ראיתם חולדה בגינה – תוכלו לחייג אלינו ואנו נגיע לאבחון מהיר עם כל אפשרויות הטיפול המתקדמות.

אילו סוגי מזיקים אנחנו מדבירים?

סוג המזיק כך נפעל מולו
נמלים אם ידוע מקום הקן, ניתן לרסס אותו. אך כאשר מיקומו אינו ידוע, רצוי להשתמש בפיתיונות ג'ל, אותן הנמלים אוספות לקן ומאכילות בהן את המלכה. כאשר מלכת הנמלים מתה, אוכלוסיית הקן נוטשת עצמאית.
תיקנים קיימים מספר סוגי תיקנים ולכן יידרש זיהוי הסוג ואיתור מקומות המסתור שלו, על מנת לבחור באמצעי הריסוס היעיל ביותר.
יתושים קיימות מספר דרכים להתמודד עם מטרד היתושים וביניהן ערפול, ריסוס אקולוגי או ביצוע הדברה ביולוגית, במסגרתה מכניסים לשטח המחייה את הטורף הטבעי של אותו סוג מזיק ובכך מעלימים אותו לחלוטין ללא התערבות נוספת.
טרמיטים טרמיטים מתרבות הן צרה צרורה לבית על כלל הרהיטים, המשקופים וכל מוצרי העץ שבו. בדרך כלל הקן נבנה מתחת למבנה, כך שלא יהיה מנוס מלקדוח במרצפות כדי לחשוף ולרסס אותו ישירות. אפשרות נוספת היא שימוש בפיתיונות עוצמתיים, איוד משקופי הבית, חסימה הרמטית בין הקן למבנה ועוד.
נמלי אש נמלי אש (נמלים אדומות) עוקצות ומכאיבות ולכן צריך לפעול להרחיקן במהירות. בדרך כלל נשתמש בפיתיונות באזורי הצמחיה ובסמוך לצינורות השקיה וברזים. לעתים יידרש סבב הדברה נוסף עד לפתרון מוחלט.
פשפשי מיטה קיימים מאות מיני פשפשים ולכן המדביר יצטרך לאתר את הסוג הספציפי. כעת פעולת ההדברה תתרחש בשלבים, כאשר תחילה שואבים את כל האזור ומרססים אותו ו/או משתמשים בקיטור. יש לבצע 1-2 סבבי הדברה חוזרים ולקבל הנחיות נוספות מהמדביר.
מכרסמים חולדות ועכברים מטופלים באמצעות מלכודות הומניות, הלוכדות ללא הריגה כך שניתן לשחרר את המכרסם לחופשי בשטח פתוח.

הדברת מזיקים נוספים בכפר שמריהו

כמובן שהמזיקים שהזכרנו כאן אינם היחידים. למעשה, כמושב בעל צביון כפרי שנושק לשטחי טבע אך גם שוכן במיקום מרכזי מאוד, אין להתפלא שנמשכים אליו חרקים, מעופפים, זוחלים ומכרסמים רבים.

כמובן שלא כל יצורי החי מוגדרים כמזיקים, אך אם נתקלתם בקרציות ופרעושים, חרקי מזון, רימות, צרעות, מופע מוגבר ומטריד של עכבישים, נחשים או עקרבים – אל תהססו לחייג אלינו ונדאג לטפל בבעיה.

מדבירים גם עסקים מקומיים

אם יש לכם חנות או עסק בכפר שמריהו והסביבה, חשוב שתשמרו עליו נקי ומוגן ממזיקים 24/7. גם ג'וק אחד עלול להוות את ההבדל בין עסק פתוח וסגור, בין לקוחות שגודשים או נוטשים את העסק ולכן חשוב שמדביר מקצועי יעמוד לצידכם ככל שתצטרכו.

בעסקים מסוימים קיימת חשיפה גבוהה יותר למזיקים באופן טבעי (למשל מכולות, מאפיות, קייטרינג ועוד) כך שעליהם לבצע הדברה תקופתית כל חצי שנה-שנה.

בעסקים אחרים, אם נוצרה בעיה יוכל המדביר לפתור אותה תוך התחשבות באופן הפעילות, שעות הפתיחה והימנעות מחומרים שעלולים להזיק לסחורה.

אביה הדברות מתמחים בביצוע הדברה ירוקה, כך שאתם יכולים להיות רגועים לחלוטין בנוגע לבריאות וגם לגבי התוצאות.

הדברה ירוקה בכפר שמריהו

החומרים שאנו משתמשים בהם מכילים רעילות במינון נמוך בלבד, המוכוון למערכת העצבים של המזיקים בלבד, כך שלא קיים נזק לבריאות האדם והסביבה. חלק מהחומרים גם ניטרליים בחשיפה לחיות מחמד. מוצרים אלה אושרו לשימוש מטעם המשרד להגנת הסביבה וזאת בכפוף לשימוש מצד מדביר מקצועי באמצעי בטיחות מוגברים בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

בדרך כלל תכלול ההדברה פינוי קצר של שעה לכל היותר, במסגרתו בני הבית יתבקשו לשהות מחוצה לו. אם בבית ישנם חיות מחמד או תינוקות זוחלים, השהות החיצונית תימשך קצת מעבר לכך.

לוכד נחשים בכפר שמריהו

מפגש עם נחש הוא עניין יחסית מבהיל ומלחיץ, בייחוד כאשר מדובר בנחש שאין לדעת בוודאות אם ארסי ושזוחל ממש כרגע בסמוך אליכם. חשוב להדגיש כי על פי החוק בישראל נחש הינו חיה מוגנת ואין לפגוע בו או להמית אותו.

מעבר לכך – אם תנסו לפגוע בנחש ויתברר כי הוא ארסי, אתם עלולים להפוך קורבן להכשה כואבת ביותר ואף קטלנית!

רק לוכד נחשים מיומן יודע כיצד לאתר את הנחש, ללכוד אותו ולנטרל אותו משימוש בארס שלו, עד שישוחרר בחזרה לטבע.

מרחיק יונים בכפר שמריהו

יונים, או ליתר דיוק תור העיר, מהווים מטרד נוראי של רעש, לכלוך וגם מחלות רבות ומסוכנות. כדי להתגבר עליהן, דרוש מדביר בכפר שמריהו שמכיר את האזור ויודע כיצד לנצל את הפתרונות הקיימים לטובתו של כל מרחב ביתי במושב.

חלק מהאמצעים הם פיזיים, כלומר פריסת רשתות על פתחי מרזבים או הנחת דוקרנים על חלון המזגן.

חלק מהפתרונות משמיעים רעשים מרתיעים, כמו חוט ניילון או אפילו גלאי אלקטרוני בתדרים שהיונה קולטת.

במקרים אחרים, המדביר הוא זה שיצטרך לפנות קן יונים או אפילו גוזלים בדרך שתמנע בהם פגיעה.

נתקלתם במזיקים?

דרוש לכם מדביר מנוסה, אמין, מקצועי ומהיר שיגיע לשטח ויטפל בבעיה בהצלחה.

אביה הדברות עומדים לרשותכם בכל שעה, תוך שימוש באמצעי ההדברה המתקדמים ביותר. צרו עמנו קשר כבר עכשיו ונשמח לתת לכם שירות.

שאלות ותשובות בנושא הדברה בכפר שמריהו

כל הדברה תבוצע מתוך התאמת חומרי ההדברה לשטח הרלוונטי ולמזיק עצמו ובהתחשבות מלאה בסביבה, בבעלי החיים ובלקוחותינו. בחברת אביה הדברות אנו משתמשים רק בחומרים מורשים מטעם המשרד להגנת הסביבה ושולחים אליכם מדביר מוסמך, ברישיון תקף ובסיווג המתאים לאופי ההדברה הנדרשת.

אנו לא מתפשרים על מתן שירות אחראי, הוגן ומהימן לכל לקוח ושומרים על זמינות גבוהה ומענה מקצועי בכל עת.

בשל הקרבה לערי המרכז הצפופות, בד בבד עם סמיכות לשטחים חקלאיים וטבעיים, המזיקים הנפוצים ביותר בכפר שמריהו הם חולדות (חולדת העליות וחולדת החוף) ונמלי אש. חברת אביה הדברות זמינה למענכם בכל מקרה של בעיה מול מזיקים אלו ואחרים וערוכה למתן שירות ברמה הגבוהה ביותר, עם הגעה מהירה לשטח וללא איחורים.

אם מדובר בהדברה תקופתית, נוכל לתאם את הגעתנו בטווח של מספר ימים. כאשר יש צורך בקריאת מדביר דחופה למקום, נגיע אליכם תוך 40 דקות. אפשר לשוחח עמנו טלפונית בכל שעה כדי לקבל מידע, הכוונה, זיהוי של מזיקים לפי תמונה וקבלת פרטים מקדימים להדברה עצמה.

מחיר ההדברה נקבע לפי גודל השטח וסוג המזיק, כאשר המחיר נע לרוב בין 500 ל- 2,200 ₪. מחיר זה מגיע אצלנו באביה הדברות עם התחייבות למתן שירות ברמה הגבוהה ביותר, עשייה מקצועית ללא פשרות, מתן אחריות בכל פעולת הדברה וחתירה לשמירה מוחלטת על בעלי החיים ולקוחותינו.

המידע בעמוד זה כמו בשאר עמודי אתר האינטרנט זה, הוא מידע ראשוני בלבד ואינו נועד לשמש או להחליף ייעוץ מקצועי. לכל שאלה, מומלץ לפנות לצוות המדבירים המוסמכים והמקצועניים של חברת אביה הדברות. כל תוצאה הנובעת מהסתמכות על המידע באתר, הינה באחריות הקורא או הקוראת בלבד.

הדברה בכפר שמריהו סיכום בכותרות

רשיון מדביר מוסמך - 3151 - שלומי לוי, חתום על ידי ד"ר איריס אביעזר
דילוג לתוכן