הזמנת מדביר לחיטוי קורונה – אביה הדברות

נגיף הקורונה פרץ לתודעה הכללית בעולם בכלל ובישראל בפרט, לקראת סוף חודש ינואר 2020. זאת, לאחר שבסוף שנת 2019 הוא התפרץ בעיר והאן שבסין והפיל שם לא מעט קורבנות. חיטוי קורונה, יחד עם פעולות נוספות, משמש כלי חשוב לטיפול בנגיף ובעצירה שלו. מהו בעצם נגיף הקורונה וכיצד הוא מתפשט במהירות כל כך גדולה? אילו צעדי חיטוי קורונה ידועים ככאלה שעשויים לעצור את הנגיף? היכן ניתן לבצע חיטוי מפני הנגיף על ידי אנשי מקצוע מיומנים? בשורות הבאות יביא הסבר תמציתי ומובן בשאלות הללו. (להזמנת מדביר מוסמך מטעם המשרד להגנת הסביבה הזמנת מדביר לחיטוי קורונה)

מה זה קורונה ולמה הוא מתפשט במהירות

הזמנת מדביר חיטוי קורונה
הזמנת מדביר חיטוי קורונה

נגיף קורונה, (כינויו המדעי 19 COVID) הוא נגיף מזן SARS. המשמעות היא שנגיפים מהסוג הזה היו ידועים כבר בעבר, ואולם העולם הצליח למנוע התפרצות נרחבת שלהם. מה שמבדיל נגיף זה מנגיפים אחרים מסוגו, היא העובדה שנגיף זה עובר מבעלי חיים לבני אדם אשר נדבקים ממנו בקלות יחסית.

הידבקות

חיטוי קורונה איננו יכול למנוע הידבקות. חובת הקפדה על מרכיבים נוספים בהגנה מפני הקורונה כגון שמירת מרחק, היגיינה והימנעות מנסיעות לאזורים הנחשבים נגועים בקורונה. עם זאת, חיטוי קורונה מונע בוודאות הידבקות נגיפים שנותרו בסביבה בעקבות שיעול או פליטת נוזלים שהופרשו על ידי אדם נגוע. ההתפשטות המהירה של הנגיף נובעת מהעובדה שהחיים בכרך המודרני מלווים בצפיפות אוכלוסין גבוהה ובמגע קרוב בין אנשים, מה שמסייע לנגיף לעבור הלאה במהירות.

צעדים שעשויים לעצור או להאט את התפשטות הנגיף

כאמור, נגיף קורונה עשוי לעבור מאדם לאדם באופן ישיר או באמצעות נוזלים שהופרשו על ידי נשא של הנגיף. אחת הבעיות המרכזיות היא שאת המחלה לא ניתן לזהות באופן מיידי והיא יכולה להתפרץ גם אחרי שבועיים ויותר. לפיכך, על מנת לצמצם אפשרות להידבק, חלה חובה לבצע חיטוי קורונה מקצועי מעת לעת, על ידי אנשי מקצוע מיומנים. בנוסף, חייבים אנשים שזוהו כנשאים של הנגיף לשמור בעצמם על היגיינה ולהישאר בבידוד תוך חיטוי יום יומי של סביבתם המיידית. זאת, על מנת למנוע הידבקות של אחרים. חיטוי קורונה מפחית את סיכויי ההידבקות העקיפה בעשרות אחוזים.

מעוניים לדעת עוד? צריך להזמין חיטוי קורונה לבית או למקום העבודה? זה בהחלט המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר בהקדם והמקצוענים שלנו יחזרו אליך להמשך התהליך וביצוע החיטוי.

לעוד מאמרים לחצו כאן 🙂

לצפייה בסרטוני חיטוי לחצו כאן 🙂

קישוריות: הזמנת מדביר לחיטוי קורונה | הדברה | מדביר בשרון | מדביר בתל אביב | מדביר בראשון | מדביר ברחובות | מדביר בנתניה | מדביר בחדרה | מדביר בקיסריה | מדביר בחולון | מדביר בגבעתיים

המידע בעמוד זה כמו בשאר עמודי אתר האינטרנט זה, הוא מידע ראשוני בלבד ואינו נועד לשמש או להחליף ייעוץ מקצועי. לכל שאלה, מומלץ לפנות לצוות המדבירים המוסמכים והמקצועניים של חברת אביה הדברות. כל תוצאה הנובעת מהסתמכות על המידע באתר, הינה באחריות הקורא או הקוראת בלבד.

חיטוי נגד קורונה סיכום בכותרות

רשיון מדביר מוסמך - 3151 - שלומי לוי, חתום על ידי ד"ר איריס אביעזר
דילוג לתוכן