מחיר הדברת פשפש המיטה

מחיר הדברת פשפש המיטה תלוי במספר החדרים בבית או בעסק. כאשר ההמלצה היא תמיד לטפל במזיק כמה שיותר מהר לפני שיתרבה. כעת החל מ- 400 ש"ח + מע"מ

פשפש המיטה נמנה עם אחד המזיקים המטרידים והקשים ביותר בבית. הוא אמנם פחות נפוץ בהשוואה לטפילים מוצצי דם אחרים כמו הפרעושים שמגיעים מחיות המחמד, אך אם לצערכם "ייבאתם" אותו הביתה אחרי נסיעה או רכישה של מוצר נגוע, תצטרכו להשקיע מאמצים לא מבוטלים כדי להיפטר ממנו.

הדברת פשפש המיטה מחיר ולפי מה הוא נקבע

לפני שנפרט על אופן ההדברה הייחודי של הפשפשים, חשוב שתבינו ממה בדיוק מורכב המחיר.

ובכן, מכיוון שבעיית הפשפשים כרוכה בכיסוי של כמה חדרים ואזורים בהם הם מופיעים, לרבות אזורי הטלת הביצים שבלתי ניתנות להבחנה וביצוע של מספר פעולות עיקריות שמיד נסביר, מחיר ההדברה נע בין 500 עד 1,000 ₪ לחדר – בהתאם לכמות החדרים ורמת הנגיעות.

אם מדובר במתחם דירות המונה 10 חדרים או יותר ושקיים בו מטבע הדברים חשש להדבקה מדירה לדירה (למשל בתי אבות ובתי מלון), ניתן לבצע את ההדברה במחיר של 400 שקלים דרך אביה בקרת מזיקים.

כיצד מתרחשת הדברת פשפש המיטה?

הדברת פשפשי המיטה תכלול כמה שלבים, המבוצעים במידת הצורך גם בכמה סבבי הדברה חוזרים:

שאיבת הבית

כדי לחסל את כל הפשפשים, הנימפות והביצים הזעירות, ההדברה תתחיל בשאיבה עם שואב עוצמתי בכל אזור שבו עשויים להימצא פשפשים: כל שטחי המיטה, המזרון והמצעים, השידות הסמוכות והחפצים עליהן, שקעי חשמל ופנלים בחדר השינה, ריפודים ומשטחים נוספים בבית.

שימוש בקיטור

כעת יש צורך למגר ביעילות את כל פשפשי המיטה שלא נשאבו ושנותרו עדיין על גבי המשטחים. פעולה זו מתרחשת בעזרת קיטור המפיץ חום בטמפרטורה גבוהה, שמיושם בעיקר על גבי המזרונים בחדרי השינה הנגועים וביתר הריפודים, השטיחים והווילונות בבית.

ריסוס כל החדרים

כעת יבוצע ריסוס פשפשי המיטה בעזרת שני חומרים: הראשון הוא חומר רעיל שמחסל את הפשפשים כאשר הם באים עמו במגע והשני הוא רעלן קיבה, שמפתה את הפשפשים לנגוס בו ובכך גורם להרעלתם.

פעולה זו אמורה להדביר סופית את הבית, אך כאמור בשל נוכחותן הפוטנציאלית של ביצים נוספות במקומות נסתרים וקשים להגעה, ייתכן שתחול התפרצות נוספת המחייבת סבב הדברה נוסף לפי שלבים אלה.

הנחיות הדברה נוספות לדיירים

מלבד פעולות ההדברה שיבוצעו על ידי המדביר, חשוב שתבצעו במקביל עוד מספר פעולות חשובות בעצמכם כדי להתחיל לצמצם משמעותית את נגיעות פשפשי המיטה ולמנוע מהם לעבור ממקום למקום:

העברת כל הביגוד, המצעים והמגבות לשקיות

מכיוון שפשפשי המיטה מדביקים גם את הבגדים ויתר פריטי הטקסטיל שלכם, עליכם להכניס את כולם לתוך שקיות זבל אטומות וקשורות היטב, כולל פריטים שנמצאים בעומק הארונות.

הוצאת כל השקיות לשמש חזקה

הפשפשים מתים בטמפרטורה גבוהה מ-60 מעלות וזו גם הסיבה העיקרית לשימוש נגדם בקיטור. מכיוון שאת הבגדים והמצעים לא ניתן לרסס מחשש לפגיעה בהם, השאירו את כל השקיות שהכנתם בחוץ, רצוי בשמש כמה שיותר חזקה. אם יש בתוכן פשפשי מיטה, הם ימותו בתוך כ-48 שעות.

העברת התכולה לכביסה ברתיחה

לחיסול סופי של פשפשי מיטה שייתכן וחדרו לעומק סיבי הבגדים והמצעים שלכם, העבירו כעת כל שקית שנותרה בחוץ לכביסה בטמפרטורה מעל 60 מעלות ומשם למייבש הכביסה, או לייבוש במתלה שהצבתם בשמש חזקה.

סימנים להופעת פשפשי המיטה שאתם חייבים להכיר

למרות שפשפשי המיטה עוקצים ומגרדים מאוד, הם כמובן לא המזיקים היחידים שעוקצים אתכם כך שקשה לזהות את נוכחותם המדויקת מבלי להכיר את הסימנים המדויקים שמאפיינים אותם. הנה כמה מהסימנים הבולטים ביותר שיעזרו לכם לזהות שאלו אכן פשפשי מיטה:

נתונים חשובים בנוגע לעקיצות פשפשי מיטה

בניגוד ליתושים שעקיצתם מתבטאת בנקודה בודדת – הפשפשים נוטים לעקוץ מספר פעמים באותו המקום וליצור מקבץ של נקודות מגרדות המלוות באדמומיות רבה. בנוסף, עקיצת הפשפשים מתרחשת בלילה בלבד, להבדיל מיתושים או פרעושים שעוקצים בכל שעות היממה.

סימנים אופייניים על גבי המזרון

אם אתם מתעוררים עם עקיצות טריות בבוקר וחושדים שאלה פשפשי מיטה, חפשו כעת סימנים מסגירים על המזרון כמו נקודות דם קטנטנות, גרגירים זעירים שחורים המהווים את צואת הפשפשים או כתמים בגוון חלודה על שולי המזרון שמהווים את נשלי הפשפשים.

זיהוי הפשפשים עצמם

גודלו של פשפש בוגר הוא כ-3-4 ס"מ, צורתו עגולה וצבעו חום-אדמדם. נימפות הפשפשים (התצורה הצעירה יותר) יופיעו בגוון צהבהב וגודלם כ-1 ס"מ. הביצים קטנות ביותר ואינן ניתנות לזיהוי בעין אנושית. לזיהוי סופי של הפשפשים תוכלו להשתמש בזכוכית מגדלת ולחפש אותם בסדקים וחריצים.

גם אם הבעיה קשה – יש לנו את הפתרון עבורה

אמנם הדברת פשפש המיטה נחשבת למורכבת יחסית לרוב סוגי המזיקים, אך בטיפול מקצועי ניתן להיפטר מהם ביעילות רבה מאוד. אנו נמצאים כאן עבורכם לכל שאלה נוספת ונגיע לביצוע ההדברה עם ניסיון מקצועי עשיר ומתן מענה מקיף לכל בעיה שהתעוררה.  

המידע בעמוד זה כמו בשאר עמודי אתר האינטרנט זה, הוא מידע ראשוני בלבד ואינו נועד לשמש או להחליף ייעוץ מקצועי. לכל שאלה, מומלץ לפנות לצוות המדבירים המוסמכים והמקצועניים של חברת אביה הדברות. כל תוצאה הנובעת מהסתמכות על המידע באתר, הינה באחריות הקורא או הקוראת בלבד.

מחיר הדברת פשפש המיטה סיכום בכותרות

רשיון מדביר מוסמך - 3151 - שלומי לוי, חתום על ידי ד"ר איריס אביעזר
הזמנת שירות הדברת פשפש המיטה
*מתחשבים באנשי ונשות המילואים
ביחד ננצח!
דילוג לתוכן